DRINGEND: liefdesadvies!

Mensjes, ik zit met een probleem.
Ik hou van een jongen, en ik ben er 4 maand mee samen geweest, maar dan heeft hij mij gedumpt. Hij kwam altijd met een andere reden af wrm hij mij gedumpt had, en elke reden heeft wel iets van waarheid. hij is nu 3weken met iemand anders, maar gisterenavond is hij gebroken en heeft hij mij vannalles verteld, over da ie mij wel nog graag zie en da ie mij liever heeft, ma da ie nie weet of ik hem graag zie. hij is veeleisend in een relatie, da weet ik. maar hij zegt dat ik weet wat hij wil, en als ik dat doe, moeite doe voor hem, hij echt graag terug met mij zou willen zijn. Maar hoe doe ik dat in godsnaam? help mij asjeblief, want ik wl hem dooooooodgraag trug!

kusjes

Heeft hij je vaker gedumpt?

Hij wil graag terug bij jou zijn en jij wil dat ook…
Dan snap ik niet waarom jullie nu niet bij elkaar zijn.
Want dat lijkt me dan logisch.

nee, 1 keer gedumpt
& ma hij wil zeker zijn dak echt van hem houd en wil dak ht hem bewijs, maar hoe doe je dat?

Is het niet beter dat hij het aan jou bewijst dat hij van je houdt?
Hij heeft jou gedumpt en is nu al 3 weken met iemand anders.
Echt betrouwbaar klinkt ie niet.

Maar goed als jij het hem wil laten bewijzen dat je nog van hem houdt is nu nog voor hem te gaan ondanks wat hij je geflikt heeft.

ik ken veel mensen die mij dit zeggen, maar ik zie hem gewoon zooooooo graag, ik kan niet zonder hem ik wil hem ‘ons’ echt nog een kans geven.
hij zegt dat hij wil zien dak moeite doe voor hem … maar hoe doe je dat nu ? ik weet ht echt niet :s

hij heeft jou gedumpt…hij zou moeten bewijzen dat hij van jou houd en niet andersom.

maar het is mssn een beetje mijn eigen fout dat hij mij gedumpt heeft … ik deed geen ‘moeite’ volgens hem, ookal wasdat wel

oke , maak eerst je verhaal leesbaar.
dan gaan we verder praten .
:crazy_face:

nounou… ik zou hem niet terug nemen als ik jou was, een relatie moet van 2 kanten komen hij moet ook moeite doen! xx

Hij doet moeite, maar ik moet ht hem ’ bewijzen '. Hij wil niet nog es gekwetst worden

laat hem maar zijn best doen voor jou

Hij heeft je gedumpt dus hij zal ook voor je moeten vechten als hij je echt wil

Bewijzen dat je van iemand houd? Waar is dat goed voor. Ik denk dat probleem eerder bij hem ligt, dat hij niet zo zelfverzekerd is. Je hoeft niet iemand te bewijzen dat je van diegene houd. Als je het zegt, zou het genoeg moeten zijn. Net als dat mensen vragen: waarom hou je eigenlijk van mij? Er hoeft geen lijst aan redenen te zijn. Allemaal van die onzekerheden van een persoon…

Kijk, als jij nou nooit hem berichtje stuurt, geen tijd met hem door brengt, hem op de laatste plek zet, geen lieve dingen af en toe zegt/doet, dan kan ik begrijpen dat hij zegt dat hij graag wat bewijs wilt… Maar je zegt zelf dat dat niet het geval is.

Dankje, je hebt me echt geholpen… ik ben er met hem over aan het praten! :slightly_smiling_face:

Jij zegt zelf dat je wel moeite voor hem deed en dat je wel van hem houdt. Hij heeft jou gekwetst en niet andersom, hij zou aan jou moeten bewijzen dat hij van jou houdt!

Haar verhaal is trouwens echt niet onleesbaar man, alleen vlaams. Je kan ook overdrijven.

het is geen overdrijven. dit is gewoon geen ABN .

^Misschien omdat ze in een ander land woont en ze daar iets anders praten? Beetje aanstellen dit.

Er zijn mensen die het wel kunnen lezen, en mij helpen in plaats van commentaar te geven op de manier waarop ik het geschreven heb, het ligt dus niet aan mij …