Dringend jullie mening/advies nodig!

heee,
ik heb in het begin van het schooljaar een jongen leren kennen die hele tijd naar mij vroeg via een vriendin van mij. hij had onder andere gezegd: ‘Ze is wel een leuk meisje he?’ maargoed ik heb hem dus leren kennen hij doet altijd heel aardig enzo. ik vond hem niet meteen leuk maar dat is wel gekomen na een tijdje. op school zei die ook wel eens tegen me. maaar nu 3 maanden later lijkt het wel of alles is veranderd. op school kijkt hij vaak naar me en als ik het dan merk en terug kijk kijkt hij gauw weg terwijl we op msn vaak heel gezellig kunnen praten, als ik hem nu tegen kom op school kijkt hij vaak snel de andere kant op zodat hij niks hoeft te zeggen… ik vind het zo raar en ben echt bang dat hij me niet meer aardig vind ofzo. bij andere meisjes doet hij namelijk helemaal niet zo! laatst kwam hij wel naar me toe toen we uit waren maar op school doet hij zo vreemd. ik snap er helemaal niks van en durf het ook echt niet aan hem te vragen. wat denken jullie? :anguished:?

ps. sorry dat ik 2x hetzelfde berichtje plaats, maar bij de vorige stond in de titel een spelfoutje en ik wist niet hoe ik dat moest veranderen :angel:

Waarschijnlijk vind 'ie je juist harstikke leuk. Omdat hij op msn jou niet hoeft aan te kijken en langer kan nadenken over wat hij gaat zeggen, voelt hij zich daar gemakkelijker bij. In real life is hij waarschijnlijk doodsbang dat hij iets stoms zegt in jou bijzijn.

Maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat hij je inderdaad niet meer ziet zitten. Laat hem anders subtiel weten dat je hem ook leuk vind, dan voelt hij zich vast al wat meer op z’n gemak.

over 2x post maakt niet uit.
het is best wel vreemd dat hij zo reageert op jou, MAAR het kan superleuk zijn… want hij kan best wel extreem verliefd op jou zijn… jongens zeggen altijd dat ze niet verlegen zijn, maar ze kunnen even verlegen zijn als meisjes zoals wij! loop gewoon een keer naar hem toe en vraag waarom hij zo reageert, als je dat echt niet durft net zoals mij dan vraag je aan een vriendin of zij dat wilt vragen, maar dat ze wel moet zeggen dat het HAAR opvalt. spreek een keer alleen met ze tweetjes af gewoon eerst als vrienden bijvoorbeeld. ik hoop dat je hier wat aan hebt meis!

kus

Ik denk dat hij je gewoon hartstikke leuk vind. Als ik jou was zou ik wat met hem afspreken, en hem op z’n gemak stellen. denk dat hij heel snel gewoon relaxed word (: je kan het in ieder geval proberen!

ja idd!

hij vind je waarschijnlijk heel leuk, en is hij misschien een beetje verlegen. hij weet misschien niet meer wat hij moet zeggen als hij je op school ziet. ga zelf anders is een keer naar hem toe. dan voelt hij zich wat gemakkelijker.

hier heb ik zeker wel wat aan, dankjewel voor jullie tips! :slightly_smiling_face:

laat je ons wel weten hoe het allemaal is gegaan?:grinning:

haha ja is goed :slightly_smiling_face: