dringend jullie menig/advies nodig!

heee,
ik heb in het begin van het schooljaar een jongen leren kennen die hele tijd naar mij vroeg via een vriendin van mij. hij had onder andere gezegd: ‘Ze is wel een leuk meisje he?’ maargoed ik heb hem dus leren kennen hij doet altijd heel aardig en het klikte. ik vond hem niet meteen leuk maar dat is wel gekomen na een tijdje. op school zei die ook wel eens tegen me. maaar nu 3 maanden later lijkt het wel of alles is veranderd. op school kijkt hij vaak naar me en als ik het dan merk en terug kijk kijkt hij gauw weg terwijl we op msn vaak heel gezellig kunnen praten, als ik hem nu tegen kom op school kijkt hij vaak snel de andere kant op zodat hij niks hoeft te zeggen… ik vind het zo raar en ben echt bang dat hij me niet meer aardig vind ofzo. bij andere meisjes doet hij namelijk helemaal niet zo! laatst kwam hij wel naar me toe toen we uit waren maar op school doet hij zo vreemd. ik snap er helemaal niks van en durf het ook echt niet aan hem te vragen. wat denken jullie? :anguished:?

ik zou het hem vragen, of via een vriendin laten vragen ofzo,
anders blijf je toch alleen maar twijfelen

Volgens mij is hij gewoon heel verlegen omdat hij je leuk vind.

Ja, hij is gewoon verlegen denk ik! Als hij op MSN en zo wel geinteresseerd is, dan vindt hij je vast wel leuk! :wink: