DRINGEND HULP NODIG

nouuu er was een jongen,
en die hield me handen steeds vast en knuffelde me steeds.
toen ben ik afgelopen dinsdag met hem wezen winkelen en we hadden niks te doen dus zijn we naar zijn huis gefietst en ik heb zijn moeder ook al ontmoet.
maar ik had woensdag gevraagd of ie vandaag mee ging schaatsen en hij zei: ik weet nog niet of het kan, ik sms nog wel.
en hij heeft nog steeds niet gesmst dus ik smste vanmorgen: gaan we nog schaatsen?
en hij reageert niet…
wat denken jullie? waarom doet hij zo?

Ik heb echt geen idee

Ik snap dat je een probleem hebt, en dat dat vervelend is. Maar je mag je topictitel niet in hoofdletters zetten. Tipje voor de volgende keer :slightly_smiling_face:

Omdat zijn mobiel kapot is of weet ik veel? :’)

Sorry, maar dat je je daar zo druk over maakt.

nou ik dacht misschien valt het meer op. hoezo zou dat niet mogen?

ja maar dan had ie toch ook via hyves of msn iets kunnen zeggen?

Dan moet je de regels lezen, het mag echt niet.

Het staat in de forum regels, die zou ik sowieso eens doorlezen als je hier nieuw bent.

misschien is hij niet op de computer geweest.
maak je niet zo druk

dat mag best hoor , ik bedoel als hij niet terug smst weet je toch niet of je smiddags gaat schaatsen ?

Dan bel je hem. Waarschijnlijk is hij het gewoon vergeten.

nou ik ben hier niet echt nieuw :’)
mja ik heb de moeite niet echt genomen om m te lezen.
iets te lui voor…

Haha ken ik ben ook best lui wat dat betreft. Ik zou hem idd gewoon even bellen. Als hij niks laat weten en jullie hadden al wel afgesproken gewoon gaan :pensive: . Heb paar weken geleden ook zo’n situatie gehad met mijn huidige vriendje was toen nog mijn crush. Zou na een feestje naar hem en zijn vrienden gaan die waren in een kroeg waar ik ook best vaak kom. Maar ik wilde niet het risico lopen daar eventjes alleen te zijn dus had met mijn crush afgesproken hem te smsen voor ik zou gaan. Kreeg dus niks terug bleek die sukkel zijn mobiel te zijn vergeten en er al 2 dagen niet meer in gekeken te hebben … jongens !!! :pensive:

Omdat hij niet wilt
Geen idee, je moet je alleen niet zoveel zorgen maken om jongens, want uiteindelijk zijn het toch vaak klootzakken!

ohh sorry had fout gelezen als jullie nog niet vast af hebben gesproken. Gewoon ff bellen.

10 geplaatste berichten is in mijn ogen toch nieuw :grinning_face_with_smiling_eyes:

maar zoals al is gezegd, bel hem gewoon!

ik heb even gekeken hoor … maar dat staat er helemaal niet over
die hoofdletters er staat praat niet de hele tijd in hoofdletters. Of ik moet
iets over het hoofd gezien hebben want ik ga niet alles doorlezen;)
maar mens zeur toch niet zo over die dingen, ze vraagt om advies en jij
gaat gelijk zeuren om haar titel. Sommige hebben echt niks beters te doen.

Maar mijn advies:
bel hem, en anders sms hem nog een x. Reageert hij niet, ga dan ook
niet nog een keer bellen of smsen! En stel hij reageert pas heel laat
terug bijvoorbeeld morgen… sms dan niet gelijk terug gewoon even
wachten :wink: zou ik doen hoor

Omdat zijn mobiel leeg is?
Hoe moeten wij dit weten.

Er zijn genoeg lieve jongens hoor.

tja das ook wel weer waar.
mja heb morgen weer school dus zal het wel ff vragen :’)
kan idd wel dat ie niet op zn mobiel heeft gekeken.