dringend hulp nodig !!

ik ben een meisje van 14 en ik heb een liefje …
Zaterdag zijn we 4 maand samen maar ik heb geen gevoelens meer voor hem …
Ik zit nu midden in de examens en hij ook.
Ik wil het daarom niet uitmaken omdat hij nog smoor op mij is en anders als ik het ga uitmaken gaan zijn examens slecht zijn.
Hij was mijn eerste liefje dus ook de eerste jongen die ik moet ‘dumpen’ .
Ik voel mij echt zo schuldig maar ik was er echt verliefd op maar die liefde is nu over.
heeft iemand tips hoe ik het moet uitmaken???
en zou ik het dan toch best morgen uitmaken of niet want nu ist gelijk of ik met zijn gevoelens aant spelen ben…

graag tips :flushed:

Waarschijnlijk vond je hem ‘gewoon leuk’ en was je dus niet écht verliefd.
Vervelend voor hem, goed dat je wacht en zeg gewoon eerlijk dat de gevoelens er niet meer zijn.

Ik zou wel even wachten in verband met zijn examens… Hoe stom het eigenlijk ook is om met zoiets te wachten als hij nog helemaal gek op je is zal hij zich daar niet meer op kunnen concentreren.

Maar goed ik zou gewoon eerlijk zijn en zeggen dat je geen gevoelens meer hebt. Er is geen leuke manier om te brengen dat je niet meer verder wilt dus ja…

Wacht tot na de examens

ik zou wachten tot na de examens, mijn lief had het ook uitgemaakt na 2,5 jaar tijdens de examenperiode. Dit viel erg zwaar en daarom gingen mn examens best slecht… :hammer:

Wachten tot na de examens, het liefst tot na de herkansing als hij die heeft. Ga ook niet extra lief of zo doen want dan voelt hij zich uiteindelijk alleen maar verraden en verward. Dat is mij overkomen…

het is uit met mijn liefje .
Ik had het tegen een paar vriendinnen gezegt dat ik het ging uitmaken en iemand heeft het doorverteld. Dus nu weet ook wie mijn vrienden zijn. maar hij had het dus gehoord en dan heeft donderdag avond gevraagt of ik het ging uitmaken … en dus wist hij het …

iedereen bedankt om mij te helpen