Dringend hulp nodig met intake opdracht!

Ik heb een intake opdracht voor mijn intake voor de opleiding Juridische zakelijke dienstverlening. Je wordt opgeleid als Juridisch medewerker, nu wordt er voor mijn intake opdracht gevraagd om 2 beroepen/functies te noemen die je kan worden met deze opleiding, alleen je wordt toch opgeleid tot Juridisch Medewerker, wat voor functies kan je nog meer doen?

Ik zoek al de hele week op internet naar andere functies, maar kan echt niks anders vinden dan Juridisch medewerker! Mijn intake is maandag en het is echt super belangrijk.

S.O.S kan iemand mij helpen?!

Nadat je de opleiding Juridisch Medewerker Zakelijke Dienstverlening hebt afgerond, werk je bijvoorbeeld bij een advocatenkantoor, een notariskantoor of bij een deurwaarder. Ook kun je werkzaam zijn bij de Kamer van Koophandel of bij een uitzendbureau.

In dit beroep werk je voor zakelijke dienstverleners. Dat zijn bijvoorbeeld advocaten, notarissen, makelaars en deurwaarders.

Als Juridisch Medewerker ben je vaak werkzaam bij gemeenten, vluchtelingenorganisaties en andere openbare instellingen. Je werkterreinen zijn vaak ruimtelijke ordening en milieu, maar je werkt vaak ook op het gebied van bezwaar. Werk je bij de overheid als Juridische Medewerker dan word je vaak Juridisch Beleidsmedewerker genoemd. Dan voer je de juridische kant van een zeker beleid (bijv. Handhaving) uit en doet suggesties voor veranderingen in of vernieuwing van dit beleid. Ook kun je werkzaam zijn voor uitzendbureaus en deurwaarderskantoren.

Bedankt voor de reactie! Dit heb ik allemaal al gelezen, ik weet alleen niet of dit dan ook een beroep/functie is, want het beroep is toch al Juridisch medewerker, je doet dit alles als juridisch medewerker.

Eh ja maar dan kun je toch juridisch medewerker bij de gemeente zijn of juridisch medewerker bij een makelaar. dan doe je toch verschillende dingen :’) dus twee verschillende beroepen :’)

Dit is waarschijnlijk al een te late reactie, maar kan je hiermee ook niet in een ombudsdienst gaan werken? Bvb in een ziekenhuis of bij de post.

Jep inderdaad te laat, toch bedankt, ben wel aangenomen! :slightly_smiling_face:

Gefeliciteerd!