Dringend hulp nodig!! INTERVIEW!

Lieve mensen,

Ik en mijn vriendin hebben samen op school de opdracht om een bekend iemand óf bijvoorbeeld iemand die heel erg goed is in iets te interviewen.
Als eerst waren we van plan om een danser van So You Think You Can Dance te interviewen, maar dat gaat toch niet lukken aangezien diegene nu waarschijnlijk druk bezig is met trainen en het interview kunnen we niet pas over 6 weken houden.
Oké, nu mijn vraag:
Hebben jullie misschien ideeën wie we kunnen interviewen?!
Het hoeft niet per se een naam te zijn, maar kan ook iemand zijn met een bepaald, speciaal beroep/ hobby.

Dit heeft echt haast, want we moeten het voor vrijdag al weten!

Dankjulliewel!

Echt niemand?

Hmm, moeilijk!
Een sporter/sportster die gestopt is? Meestal hebben die wat meer tijd, zeg maar.

Ik heb Jan-Peter Balkenende vorig jaar gemaild over een project over politiek. En aantal politiek gerichte vragen, maar ook persoonlijke vragen. Hij vond dat project zo interessant, dat ik persoonlijk bericht terug heb gehad! Inclusief een heel CDA-pakket met posters, t-shirts, magneten, stickers etc. haha :wink:

^ haha, das best grappig ;p.
misschien ehm, madonna :smirk: haha ;p. nee grapje. een bekende sporter? die lijkt me meer tijd hebben dan iemand van SYTYCD

Ik zou eerder iemand van tv vragen, bv een presentator/presentatrice of acteur/actrice. Ik zou zo’n artikel ook eerder lezen dan van een oude sporter…
Je zou het interview dan ook telefonisch of via mail kunnen doen?

JP is echt vet aardig :slightly_smiling_face:

Nee, dat kan niet. We moeten namelijk echt een foto dat we zijn langs geweest bij diegene…

Maar bedankt iedereen die al heeft gereageerd! Als iemand nog meer ideeën heeft, graag!

UP!