Dringend hulp nodig; harsen?!

Hoihoi,

ik heb dinsdagochtend me daar beneden geharst (omdat ik vind dat t haar bij scheren veel te snel terugkomt). Ik heb dit wel eens vaker gedaan maar nu heb ik n probleempje…

Vrijdag, morgen alweer, blijft mijn vriend voor het eerst bij mij slapen, en ik heb daarbeneden nog allemaal rode bultjes!

ik heb al sinds ik het geharst heb iedere avond tea-tree oil erop gedaan en ook aloë vera en soms ook sudocrem, omdat dit dingen zijn waarvan ik weet dat ze tegen bultjes, puistjes, roodheid, etc. werken.

maar nu komt het wel heel dichtbij en de bultjes zijn al minder, maar nog steeds duidelijk aanwezig…

weten jullie wat ik kan doen?

liefs x

Sorry ik heb niet echt een idee wat je verder nog kan doen… Misschien koelen met halfkoud water

dat is al wat! dankjewel!

Naast die olie die je erop smeert elke avond.
Ook in de ochtend hele dikke bodybutter (of de olie die je al gebruikt) erop smeren.
Eigenlijk zovaak mogelijk. Dus als je vandaag weer thuis bent, gelijk weer smeren.

dankjwel!

heb vandaag al 2 keer gedaan en doe voor ik naar bed ga nog een keer en dan maar hopen op t beste en anders, pech, is ook geen ramp als het niet perfect is haha

Etos/kruidvat huismerk: aftershave-balsem anti-irritatie, of zo’n blokje aluin halen van de vergulde hand. ZIjn beide mannen producten maar ze werken echt perfect daar beneden of op je benen :slightly_smiling_face:

echt? oh dankje ga ik dat s proberen!