Dringend hulp nodig bij verwijderen van koude wax!!

Hey meiden,

ik heb even en anoniem account gemaakt.
Gisteren heb ik de easy wax van veet gekocht. Ik had vele gode reviews gelezen en het lek wel een nuttige aankoop. Niet dus. Ik heb voor de eerste keer mijn armen onthaard. Resultaat: één arm begonnen die half onthaard is en half vol wax zit. Mijn benen zijn ook hélemaal vol en totaal niet haarloos. Ik krijg de wax er helemaal niet af! De doekjes van veet werken ook voor geen meter. :frowning_face: Daarstraks ben ik gewoon bijna in het huilen uitgebarsten omdat mijn ene arm en twee benen gewoon vol zitten! Ik ben er al een hele voormiddag aan bezig gewest… . Ik weet dat babyolie zou werken maar dat hebben w niet. Aceton zou het ook goed doen maar om dat op mijn huid te doen zie ik ook niet goed zitten. Is er iemand die mij alsjeblieft kan helpen?

Met lauw/warm water. Ik neem aan dat de wax erdoor zachter wordt, waardoor het wat makkelijker wordt het eraf te schrobben

Andere olie. Desnoods gebruik je zonnebloemolie (van 't koken) en spring je daarna onder de douche. Succes!

@Luigi Bedankt, maar dat heb ik helaas al geprobeerd. Daardoor gaat het er nooit helemaal af.

Die olie hebben we ook niet… Zou olijfolie ook werken?

Volgens mij wel :slightly_smiling_face:

Het moet er anders gewoon afslijten, en dat kan wel eens erg lang duren. ::slightly_smiling_face:

Ow wat erg :frowning_face: ik weet echt niet wat je zou kunnen dien

Zou het gewoon proberen, olie is olie!

Had laatst hetzelfde probleem…
Heb Bio-oil, warm water met washandje, schrapen en weken gebbruikt.
Uiteindelijk is het er afgegaan, maar me huid wel heel geirriteerd!

Succes!

Al heel erg bedankt allemaal! Dit geeft me terug een beetje moed.

olie ja! Ik zou het ff goed insmeren met olie en dan onder de douche stappen om het vervolgens rustig eraf te schrobben, t laatste wat je wil is een hele geirriteerde huid. Als dat niet lukt olie met shampoo mixen, dat mixt wel samen volgens mij en kan er dan zo afgespoeld worden

Ik heb net toch nog eens goed gezocht en heb bijna een volledig flesje babyolie gevonden! :grinning: Ik ga het nu eens proberen.

Dit heb ik ook gehad, echt een hel…
Ik heb het met warm water geprobeerd (werkte niet), die doekjes die erbij zitten (werkte niet), nagellakremover (werkte een beetje) en uiteindelijk heeft pap het eraf weten te krijgen met thinner (daarmee verwijder je verfvlekken).

Ah dat lijkt me echt vreselijk naar. Succes!

Wat vervelend zeg, succes ermee en laat ff weten of het nog gelukt is :slightly_smiling_face:

En? Is het gelukt?

Het is gelukt!! :grinning: Na iets meer dan een half uur en bijna een half flesje babyolie :’) ben ik er vanaf. Ik ben nu gewoon zó opgelucht.

Echt bedankt allemaal!!

ik heb daar echt nog noooooit last van gehad gewoon.

geb je m welgoed gebruikt?