dringend hulp gezocht!

klinkt misschien niet dringend voor jullie, maar voor mij wel.
Het gaat om photoshop cs6 die ik altijd gebruik na foto`s maken. Ik heb van mijn fotografie mijn bijbaantje van gemaakt. Zonder photoshop cs6 krijg ik foto`s van minder goede kwaliteit en zijn ze niks waard. Dan zijn het gewoon foto`s voor de leuk…

Ik heb nu een nieuwe computer, omdat mijn oude computer aan zijn einde is. Op mijn oude computer wist ik met 2 klikken photoshop cs6 gratis te downloaden en kon ik het altijd gebruiken (dus geen tijdslimiet).
Nu heb ik een computer waar gewoon photoshop op kan staan… Maar vreemd genoeg kan ik het niet meer downloaden. Ik wil niet dat er allemaal shit op komt te staan (wat dus gebeurde), maar zonder photoshop heb ik niks… heb ik voor niks visitekaartjes gekocht, een extra lens, een reflector etc etc. Dan kan ik mijn bijbaantje ook opzeggen.

Ik heb elements 5 geprobeerd en andere bewerkingsprogramma`s, maar daar kan ik niks mee…

Mijn vraag aan jullie is; waarom lukt het me niet om photoshop te downloaden? Waar zou ik photoshop nog meer kunnen downloaden? (ik gebruikte piratebay, maar vreemd genoeg reageert de computer niet meer op als ik op getthistorrent klik).

Ik moet wel downloaden, ook al is het illegaal… Ik heb nou eenmaal geen 850 euro in mijn portemonnee.

Hopelijk heeft iemand hier een oplossing.

Heb je je andere computer nog? Als in, start die nog op? Dan kun je alle bestanden op een usb zetten en zo photoshop opnieuw installeren. In uiterste nood kun je ook nog het downloaden op een andere pc/laptop doen (ouders,broertjes,zusjes,vriendinnen,vriendje?) en dan als locatie een usb stick invoeren, in jouw computer drukken & dan installeren.
Voor je torrent probleem: misschien blokkeert je firewall het downloaden (aangezien je nieuwe computer nouja, gloednieuw is :stuck_out_tongue:)
Als photoshop ECHT niet wil, zou ik GIMP aanraden als bewerkingsprogramma. De interface is een beetje lastig in het begin, maar ik ben zeer tevreden met de gelijkenissen tussen PS & GIMP :wink:!

Verder geef je twee problemen aan zoals ik je tekst lees:

• Het installeren lukt niet zonder dat er heel veel troep op je pc komt
  • Het verkrijgen van een torrent lukt niet
    Klopt dat? Want anders lees ik je tekstje verkeerd en heb je misschien niet heel veel aan mijn advies hihi.

Je kan ook zo’n officiële downloaden en die kraken. Zijn ook genoeg filmpjes en tutorials over op internet…

Maar: je kan ook met een usb van je oude naar de nieuwe.

OF: een creative cloud abonnement nemen? Weet niet of je student bent? Maar dan kun je hem voor 20 euro per maand legaal regelen. Snap dat het een hoop geld is maar dan is het wel legaal en kun je daar ook niet door in de problemen komen.

Niet om je bang te maken: maar twee oude klasgenoten van mij zitten daardoor nu bijhoorlijk in de shit.

bij mij werkt op safari ik weet niet of je mac gebruikt pirateshit.com ook niet meer. op firefox wel. misschien een andere browser dus. of anders via torrentz.eu misschien

succes!

youtube is your friend!

Ik heb zelf photoshop via een kennis, maar ik heb via youtube ook wel eens een ander programma illegaal gedownload (paint tool sai, om te tekenen)
Maar vond het prima werken.

ik heb gelukkig photoshop weer kunnen krijgen.
Ik heb torrents verwijderd van de schijf en opnieuw gedownload. Ik had een serienummer nodig of trialversie (maar die is nog steeds verlopen).
Ik dacht, ik probeer het toch maar een keer en heb op google serienummer ingevoerd. De eerste link gaf meteen de doorbraak! hij doet het! nu zegt hij wel van dat de serienummer al gebruikt wordt op andere computers… heel vaag. maargoed, ik kan het nu gebruiken. Als het fout gaat, dan kan ik altijd jullie tips proberen :slightly_smiling_face:

usb helpt trouwens niet, heb ik al geprobeerd.

die creative cloud die biedt alleen bewerkingsprogramma`s aan waar ik niks mee kan. dus die heb ik ook maar verwijderd. check nu vaak de programma`s die op mijn schijf staan. Heb deze ook maar verwijderd.