Dringend hulp gezocht voor Blackberry

HELP! Kan iemand me alsjeblieft heel snel helpen?
Ik moet over een uurtje weg en mijn mobiel MOET mee!

Mijn mobiel doet de laatste dagen nogal raar (heel snel leeg enzo) dus ik ging naar de HI winkel en die zei dat ik 'm aan mn computer moest updaten via Blackberry Desktop dus dat deed ik net maar tijdens die update viel mn bb uit en nu gaat íe niet meer aan, alleen het rode lampje knippert maar verder niks en er gebeurt ook niets als ik 'm aan de oplader leg maar ik heb 'm echt nodig zometeen! HELP!

Sorry dat ik zo wanhopig doe!

zag/zie je een wit scherm?

dat verklaart misschien waarom dat die van mij ook zo snel leeg is…
ik heb geen idee wat je moet doen, succes ermee!

Heb geen BlackBerry, maar wel Google skills. Heb je dit al geprobeerd:

• Batterij eruit halen, usb kabel erin en aan computer koppelen, batterij er terug in. Als het lampje rood blijft, batterij er weer uithalen en weer terug erin stoppen. Dat schijnt voor een aantal mensen te hebben geholpen.

Verder hier ook nog een topic waar wellicht wat nuttigs instaat: http://supportforums.blac…ght-just-blinks/m-p/93132

Ik heb zelf ook een Blackberry en dit probleem ook gehad. Bij mij deed 'ie niks meer en na 5x de batterij eruit halen, m’n telefoon gereset te hebben en dat soort dingen ben ik ermee terug naar de hi winkel gegaan. Hier moesten ze hem opsturen voor een reparatie en ik had hem pas na 4 weken terug.
Ik hoop natuurlijk dat dit bij jou niet het geval is, maar als ik dit lees schat ik die kans best groot.

pwfieew heb ik gelukkig nog nooit gehad

mhh mijn blackberry doet ook soms raar maar sorry kan je niet helpen! Gelukkig heb nu iphone :grinning: , mah soms mis ik me bb nogwel :frowning_face:

Bedankt voor jullie reacties!! Ik ga dat van Yisha even proberen. Thanks!

nee… helemaal niks…

haha een bb is gewoon superhandig met msn en typen enzo xD
met touchscreen is dat supermoeilijk (voor mij dan) haha :stuck_out_tongue:

Super bedankt, hij doet het weer :grinning: Wel al mijn contacten en pingcontacten kwijt :frowning_face: Maarja, hij leeft weer!

Fijn dit… M’n Blackberry doet het dus wel weer, maar ik heb nog steeds hetzelfde probleem wat ik dus eerst al had en waarvoor ik die update ging doen. Hij gaat namelijk nog steeds super snel leeg. Hij heeft gisteren overdag en afgelopen nacht de hele nacht aan de oplader gelegen, en ik haalde 'm er om 13:00 af en nu, om 14:02 is 'ie nog maar 40% qua batterij, terwijl ik er maar 10 minuutjes op heb gezeten. Dat is toch niet normaal?! Wat kan ik doen? :frowning_face:

je blackberry dumpen en een fatsoenlijke mobiel kopen, een samsung of HTC ofzo

Dit dus. Je hoort er alleen maar klachten over en toch blijven mensen ze kopen.

^ Dat zou 't beste zijn, maargoed.

1. Doe die update opnieuw en nu met je telefoon aan de lader.
  2. Koop gewoon een nieuwe batterij? Ik heb voor mijn Galaxy S vorig jaar een extra batterij gekocht voor lange reizen bij zo’n turkse telefoonwinkel voor 20 euro.
  3. Kijk op ebay, je hebt voor nog geen 2 euro van die dingen dat je een AA batterij in zo’n AA batterij vormige oplader kan doen die je mee kan nemen: http://www.ebay.nl/itm/Ce…&var=&hash=item84bbe01dd7
  4. Als je een extra batterij koopt, kan je ook zo’n lader van ebay halen waar je gewoon de batterij zelf in kan doen. Kan je de ene opladen als de ander leeg is als je die oude nog houdt.

Dat zegt iedereen, maar een touchscreen ben je met een dag aan gewend, helemaal die soepele touchscreens van nu.

Bedankt Samiras!

BB topic.