DRINGEND GALA JURK

Sorry voor de capslock maar ik hoop echt dat mensen mij kunnen helpen, ik heb woensdag ( over precies 1 week) mijn gala, nou zit ik op een school waarbij ze nogal “bezuinigen” vorig jaar deden ze limousine en huurden ze een zaaltje nu op school en gaan we bbq zonder hele speciale dingen, ik ben al een hele tijd bij onder andere zara en bershka en asos wezen kijken naar jurkjes maar niks is wat ik zoek, ik zoek een kort model, geen enorme weide onderkant, gewoon simpel zoals een normaal jurkje maar dan met een beetje glamour dus wel gala achtig, hoop dat jullie het een beetje begrijpen, ik ben trouwens vrij lang en heb best stevige bovenbenen, ik had een hele leuke site in gedachte. Maar die bezorgd na 14 dagen, dus dan zou ik hem te laat hebben, jullie hoeven echt niet te kijken hoelang verzend tijd is etc maar het noemen van kledingsites en winkelnamen of eventuele speciale jurkjes sites zouden mij een heel eind op weg helpen

Alvast suuuper bedankt
( ohwja zal ik mijn haar los doen? Of in een vlecht? Hoe deden jullie je haar op gala)

Ik heb even snel ‘galajurken’ gegoogled;

Bon Prix
Robin (Amsterdam)
Honneloeloe (A’dam, Leiden)
De Galazaak (Amersfoort, Den Bosch, Eindhoven)

En je haar zou ik in een vlecht doen. Ik heb nooit een gala gehad, maar vast lijkt me leuker.

Super bedankt voor de moeite en de sites zijn erg leuk echt lief van je!

Ga eens kijken in winkels waar je misschien niet zo snel komt, misschien hebben ze daar wel een leuke jurk.
En ligt eraan wat jij mooier vindt met je haar, persoonlijk vind ik los mooier. Heb het anders dan normaal

Dankjewel olivia ga ik doen!:kissing_heart:

Misschien staat hier nog iets tussen:

Ik droeg mijn haar los met gala, maar ik vind het ook mooi als je het invlecht.
Misschien als je je jurk hebt, dat je even kan experimenteren met je haar wat je mooier vindt staan. :slight_smile:

Eevee super dankjewel voor de reactie!!

Laat je ons wel weten welke jurk het uiteindelijk wordt? Ik ben heel benieuwd!

Misschien kan je nog eens bij de Steps kijken? Ik heb daar een keer een best wel leuk simpel galajurkje gekocht :slightly_smiling_face:

Ik zou je haar gewoon los doen, het is toch een BBQ en geen echt gala :stuck_out_tongue: Dan zit loos haar wel net zo lekker vind ik