dringend! foldersbezorgen!

Helphelp.
Ik kreeg vanochtend een heel pakket voor de deur met folders, die ik moet gaan bezorgen.
In het boekje dat ik kreeg stond dat op de bezorgbon een datum staat en op die datum moet je gaan bezorgen.
maar ik zie geen datum!
Alleen: week : 03
vestiging : 06
wat betekent dat?
Wanneer moet ik nou gaan bezorgen?

Nou, het is nu week twee. Dus ik denk dat je tussen de 14e en de 21e moet gaan bezorgen ofzo?

staat het er écht niet op? ik denk dat je het vandaag-morgen-misschien dinsdag moet bezorgen, iig zo snel mogelijk

Ik heb even in het boekje gekeken en er staat nog bij dat gesealde folders op maandag + dinsdag moeten.

bel dan even…zo moeilijk is dat toch niet?

heb je gesealde folders dan? Dan moet je die gwoon op maandag of dinsdag bezorgen :wink:
Ik heb ook folders, alleen die zijn niet geseald, en die moet ik op vrijdag of zaterdag bezorgen :wink:

je kunt idd ook bellen, je hebt altijd een contactpersoon, die heb ik toen ik begon ook best vaak gebeld.

gesealde moeten gewoon op maandag en dinsdag, die mogen niet op andere dagen :wink: en anders zou ik gewoon eventjes bellen

Ok, ik snap het :grin:
Nog best ingewikkeld zeg!
Verder nog tips voor het bezorgen? (A)

je verstand op nul zetten, en gewoon beginnen aan je krantjes, als je het de hele tijd gaat uitstellen lukt het echt niet, en als je bezig bent gaat het vanzelf.

behalve als het sneeuwt/hard waait/regent, dan is het gewoon ***