Dringend deelnemers gevraagd!

Hee meiden,

Ik ben Imke en voor mijn profielwerkstuk op school zoek ik mensen die misschien hieraan mee willen werken. Ik en mijn beste vriendin willen namelijk zelf een tijdschrift gaan maken, maar in een tijdschriften moeten natuurlijk wel artikelen staan! Nu is mijn vraag, hebben jullie nog bloopers, enge momentjes of heftige verhalen die ik (met toestemming natuurlijk) kan gebruiken als artikel in ons tijdschrift? Voor meiden die echt heftige of in ieder geval aandacht trekkende verhalen hebben zou ik daar graag een 1 of 2 pagina’s lang artikel van maken.

Ik zou het enorm waarderen als jullie mee willen werken, en je helpt ons mee naar een goed punt! :grinning:

Alvast super bedankt!

ik kan zo even niets bedenken, maar succes!

ìk stel voor dat je even rondkijkt op het forum, leuke verhalen zoekt en dan aan de personen in kwestie vraagt of je ze mag gebruiken?

ik wil op zich wel een stukje schrijven? note me maar over wat voor onderwerp je iets wil :stuck_out_tongue: ik heb een hoop meegemaakt en ben erg creatief.

Zou wel willen, maar wat voor onderwerp?

Haha sorry! Maar ik dacht anders kijkt niemand er naar, en het is me wel gelukt je aandacht te trekken. :flushed:

En voor Victoire_Kenobi, het onderwerp mag jij zelf bepalen. Van liefde, jongens, thuis, school, familie noem maar op!

Titel mag niet in hoofdletters :3

Sorry sorry, wist ik niet haha!

Heb hem weer veranderd!

Ik zou opzich wel willen maar ik ben zelf niet goed in vertellen dus zul je goed vragen moeten kunnen stellen.

Maar meer, wat voor tijdschrift is het. Niet alles past in alle soorten tijdschriften.

Denk maar aan een tijdschrift als de cosmogirl of de fancy. Zo’n typisch meidenblad.

ik heb wel veel meegemaakt waar je een verhaal over kan maken, wat zoek je? je mag me noten! ik raad je ook het am topic aan voor ernstige verhalen

Bloopers: na paardrijden, ik met me mooi smerige zwarte strakke paardrijbroek op de fiets naar huis. Ik luisterde lekker naar mijn muziek en negeerde iedereen die me aanstaarde. Wat ik heel erg irritant vond op dat moment, ik kan er toch niks aan doen dat mijn verzorgpaardje van schuren houdt en ik zijn favoriete schuurpaal ben? Thuis aangekomen smapte ik het iets beter. Mijn gulp stond open :slightly_smiling_face: maar bij een spijkerbroek is dat een lief schattig klein gulpje, dit was echt een gulp van 20 cm ofzo en laat ik nou net mijn witte Björn Borg onderbroek aanhebben… Schaam, schaam… :stuck_out_tongue:

Weet niet of het blooper genoeg is… Maar ik kon er achteraf gelukkig wel om lachen :slightly_smiling_face:

Ik heb wel een zwaar genante blooper:’)
Ik was op een soort kamp waar ik niemand kende. Ik zag daar een jongen en werd werkelijk spontaan verliefd. Had een heel mooi strapless jurkje aan en dit jurkje aan mijn strapless bh vastgespeld.
Toen was het middagpauze en we zaten op het gras. Hij wilde me een knuffel geven dus ik boog naar voren. Hij ging per ongeluk op mijn jurk zitten en ik ging weer naar achter. Mijn jurk + bh zakten dus af en ik had het niet door… Heb minstens 5 seconden gezeten toen iemand zei: “Ehmm je tieten zijn zichtbaar”
Dikke dikke schaam. Maar drie kwart jaar later is hij wel mijn vriend geworden en dat is hij 1,5 jaar later nog steeds!

Ja, dat was echt beschamend:'D verder heb ik geen echte echte bloopers zoals deze.

Hahahaha die bloopers zijn echt geweldig!

Als je me een note gestuurd hebt, ik kom mn note pagina niet in dus kan ik niet antwoorden (iemand heeft me er namelijk 1gestuurd, dunno wie).

Ik heb je idd genote haha!

Ik heb wel een leuke blooper ^^
Die wil ik liever wel anoniem doen dus je mag me noten. :slightly_smiling_face: