dringend afvallen!

Hallo,
ik heb eigenlijk nooit op me lichaam gelet omdat ik altijd het dunne meisje was. Nu ik mezelf in de spiegel zie denk ik toch nou dat mag wel wat minder. Ik heb lange dunnen bennen maar de rest (heupen, taille) vind ik echt te dik.
Hoe kan ik dit het snelst kwijtraken?

xx alvast bedankt

Het klinkt stom, maar meis, pas op met wat je doet. Het is beter om langzaam af te vallen. Ik weet niet wat je normaal eet, maar als je minder gaat eten dan zal het snel weer terug komen. Je kan misschien wat minder snoepen, sochtends ontbijten enzo. Drink je veel frisdrank? dan kan je misschien light gaan drinken of iets anders drinken.

Gezonder eten (Dit betekend niet minder eten!)
Sporten

Light drinken maakt geen verschil :stuck_out_tongue:

snel afvallen is bijna onmogelijk, het komt er toch wel weer aan als je daarna weer normaal gaat eten. (: er bestaat een topic ‘gezond afvallen’, neem daar eens een kijkje.

alvast wat tips:
eet minder tussendoortjes (geen enkelvoudige koolhydraten en ongezonde vetten) en veel vezels en meervoudige koolhydraten.
ga sporten.

oh, en als je sport, na ongeveer 30 minuten begin je pas met je vetverbranding (je verbrandt eerst koolhydraten) dus wel blijven volhouden. :slightly_smiling_face:

haha, vandaag was mijn dag 1 met afvallen! Heb geen tussendoortjes meer op. En ik ben nu zo trots op mezelf! Het gaat misschien niet snel, maar sneller kan ook niet echt hoor. :slight_smile:

Snel afvallen is ongezond. En ga geen dom dieet voor jezelf voorschrijven door bijvoorbeeld ineens véél minder te eten of dergelijke van die achterlijke dingen. Harstikke slecht voor je.

Maar wat jij doet zoals dus minder tussendoortjes is een goede start!

Succes anyway

gewoon gezond eten, kleine maaltijden verspreid over de dag, geen snoep, light dranken en sporten :slightly_smiling_face:

Geen tussendoortjes is ook slecht voor je, dat houdt juist je stofwisseling op gang.

ooh, ot;
frisdrank vervangen door water,
en je ongezonde tussendoortjes moeten gezonde tussendoortjes worden; fruit, yoghurt, crackers etc.
En wat meer sporten, dan val je al af (:

Ik denk dat het beter is dat je wel tussendoortjes blijft eten maar dan gezonde tussendoortjes. Fruit(repen), crackers enz.

Miscchien ook vleeswaren op je brood doen in plaats van hagelslag enzo?

Cardio en gezond eten.

Snel afvallen is idd ongezond (:, je kunt beter gewoon gezond gaan eten, maar als ik jou was zou ik zeker niet stoppen met ontbijt enz, dat is alleen maar slecht voor je.

En water drinken.
6 x per dag kleine porties…
en kies dan uit fruit, brood, groente, kip enzo…
daar zit veel energie in, maar niet veel calorien en het is gezond!

wat is je bmi?

Ze zegt niet dat ze te dik is maar dat ze het vet rond haar taille enz weg wilt. Dus aan haar BMI heb je niets?

Bmi zegt echt wel iets hoor, als ze een bmi van weet ik veel, 17 heeft, is dat gewoon hele erge ondergewicht, dus dan kan ze gewoon niet dik zijn.

Ik heb ook heupen, en heupen zijn botten.
Botten kunnen niet afvallen (je moet wel heel geniaal zijn wil je dat kunnen) en je moet ze dus gewoon maar accepteren.
Ik heb ook dunne benen, ze zien er alleen dikker uit omdat mijn heupen breed zijn, dan lijken mijn benen dus dikker.

Ik denk eerlijk gezegd dus niet dat je dmv afvallen kleinere heupen krijgt, en ook geen taille. Je botstructuur is in jouw ogen gewoon wat breder.
Wel kun je dmv kledingcombinaties het accent op iets anders leggen, bijvoorbeeld je borsten.

Snel afvallen is niet goed indd.
Je ziet dan snel resultaat, bent blij dat het werkt en dan sla je al snel door omdat het zo makkelijk lijkt te gaan (de eerste week ja…)

Zoals de rest van de meiden al hebben gezegd: gewoon gezond eten en sporten!

Dat is gewoon een gezond gewicht hoor.

Bmi onder de 18 is ondergewicht toch?
Dus een bmi van 17 is iets ondergewicht, maar dat maakt niet echt veel uit. Als je nou een bmi van 14 hebt ofzo is het wat anders.