Drijfverenanalyse

Over ongeveer 2 weken heb ik met de collega’s van mijn werk een training. Een zogenoemde drijfverenanalyse. Hier kijken ze naar je motivaties en gedrag en aan het einde van deze analyse komt daar dan een kleur uit. Zoiets.

Heeft iemand hier ervaring mee, is het bijvoorbeeld nuttig om te doen?

Mijn schoonmoeder heeft dit ooit laten doen ja, ze roept nu altijd dingen in de trant van : “Oooh wat reageer jij blauw daarop!” “Je moet even je geel wat uit zetten en wat meer blauw” “Nou nou, niet zo rood doen”

Blauw = punctialiteit/stiptheid
Geel = chaotisch
Rood = impulsief

Ofzoiets.
Maar verder geen flaaauw idee wat het inhoudt haha. :stuck_out_tongue:

Ja precies. Dat bedoel ik!

Ik heb het al even opgezocht op internet en ik weet niet of ik het zie zitten. Ik kan best goed samenwerken met mensen, daar niet van of tegen ze zeggen wat ik van iets vind. Maar het oordelen wat hun uitslag zal zijn of met mijn collega’s erbij vertellen wat ik leuk of minder leuk aan mijn werk vind durf en kan ik niet zo goed. Herkenbaar? Ook al ken ik mensen, ik ben niet zo goed in het praten in groepen, laten we het daar op houden

Ik denk dat dat ook mede bedoeld is om te peilen hoe ze het beste uit jou kunnen halen tijdens het werk.

Ik heb dit laatst gehad op t werk alleen dan over verschillende types/kleuren klanten en hoe wij het beste daarmee om konden gaan en daar op in konden spelen! Ik denk dat ze bij die training ook zoiets gaan doen, dat ze idd willen weten hoe ze het meeste uit je kunnen halen