Driedubbelprobleem.

haha vroeger ging mijn beste vriendin op de basisschool altijd jongens schoppen enzo als ze ze leuk vond xD
doed ze nu niet meer hoor.
OT: ik zou gewoon doen wat hierboven mij allemaal al gezegt word ^^ good luck!

^je schrijft doet met een d op het eind en gezegd met een t :stuck_out_tongue:

hihi xD

schrijf wel even of hij het erin schrijft oké :grinning: ?

En doe het stiekem afpakken van agenda’s en erin schrijven ook, doe ik ook altijd x]

in de buurt voor of achter hem gaan zitten, en oogcontact maken of whatever, of als die aan t praten is met een vriend kan jij je een beetje erin mengen.

of alstie binnenkomt heel droog vragne of die ze huiswerk snapte dat het veel was enz. zou niet gelijkbeginnen over msn, maar dat ben ik dan…

Oké, verslag XD

Eerst wou ik gewoon zijn msn vragen, maar diezelfde vriendin, ik noem d’r even V, ging zich ineens gedragen of ze hem leuk vond, dus ik dacht als zij hem leuk vind laat ik het maar omdat ik geen ruzie wil. Toch vond ik het wel lullig als ik hem zo moest laten gaan dus ging ik even met V praten en na een tijdje zei ze dat ze zijn vriend leuk vond i.p.v. hem zelf. Dus ik het agendaidee proberen, zegt 'ie van ja het is zoveel om in te vullennn!!! en toen had ik dus nog geen succes.
Nou heb ik wel genoeg contacten dus ik kan er viavia wel aan komen, maar als hij er geen moeite voor doet, moet ik dat dan?

Soms doet 'ie echt heel lief en kijkt 'ie zo schattig enzo, en dan daarna is 'ie heel nonchalant alsof hij mij niet ziet staan -hee herken je dat gedrag bij iemand? *cough*- maar ik denk niet dat jongens hetzelfde reageren als wij dus ik denk niet dat hij bedoelt dat 'ie me leuk vind als hij het doet…

Zucht.

Vandaag toevallig had ik duits even met een andere klas dan normaal
en achter me zat een klasgenoot van me, wel leuke jongen opzich
nja daar konden we dan wel praten maar ik had van die briefjes in de vorm van pijltjes en we waren ermee aan t auwehoeren, toen vroeg ie een paar briefjes en moest ik dr wat opschrijven van hem
dus ik schreef *naam* is lekkerrr
en dat vond ie wel leuk xD

koop van die plakkende briefjes en schrijf daar anders je msn op ofzo en plak die op zn boek/hand/agenda :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik denk dat ik ermee kap.
Misschien als iemand avances naar mij toe gebruikt, maar ik denk dat ik er anders toch maar mee kap.
Het heeft toch geen zin, dan bedoel ik niet van ‘EEHEHEHEH IK KAN GEEN VRIENDJE KRIJGEN’ maar dan bedoel ik, wat houd liefde nou eenmaal in? Meestal heb ik er alleen maar last van. Ik weet zéker dat ik dit glashard ontken als ik hem weer zie lachen, maar nee, ik denk niet dat ik ermee door moet gaan.

en je laat het daarbij zitten?
Probeer het gewoon via via, beter dat je dat probeert en uiteindelijk nee hoort dan dat je blijft zitten hopen.

Het is ook niet dat ik denk dat het me niet lukt…
Het is dat ik denk dat ik toch wel weer teleurgesteld zal zijn als hij dan uiteindelijk m’n vriendje is :pensive:

```html
Ik zei al dat ik er op terug zou komen en het zou ontkennen…

Ik zag hem maar één keer vandaag, in de hal toen ik pauze had…
Hij bleef me strak aankijken en toen zei ik ''Hee ‘’ en toen ging die heel schattig lachen naar me.

Is dat iets of verbeeld ik me dat?
```

Je moet niet opgeven voor dattie je kent :slightly_smiling_face: Uiteindelijk gaat het toch om innerlijk, wat iedereen ook mag beweren :stuck_out_tongue:

Ik vind trouwens zeggen: Hey geef je msn is. helemaal niet zo raar :stuck_out_tongue: Sterker nog dat is mijn standaard tactiek, maar misschien ben ik gewoon raar xD

Doe het gewoon met 3 mensen, waar hij toevallig - heel toevallig uhuh uhuh :stuck_out_tongue: - ook bij staat :wink: Is een stuk makkelijker? :slightly_smiling_face: