Driedubbelprobleem.

Ik dénk dat ik een beetje verliefd ben, -terwijl ik na mijn laatste relatie had gezegd dat ik liefde kansloos vond en er binnenkort niet meer aan zou beginnen :pensive: - en eh, het is vrij onmogelijk.

Hij zit bij mij bij engels, dat is dan ook meteen het enige vak waarbij ik hem zie en meteen het enige vak waarbij er de doodstraf staat op praten.

Ik vond hem wel een leuk persoon toen ik hem in de klas zag en hem sprak, maar sinds een ‘projectdag’ waarbij ik de hele dag met hem heb opgetrokken vind ik hem meer dan een leuk persoon… Ik heb geen idee hoe hij over mij denkt, maar ik kan heel raar gaan doen als ik iemand leuk vind, juist alsof ik diegene helemaaaal niet zie zitten.

Soms was ik wel lief hoor, en toen we terug gingen in de bus had ik ervoor gezorgd dat ik met z’n vriend had geruild van stoel en het eind van de reis naast hem zat, maar er is een ‘vriendin’ die me dwars zit door héél negatief over me te doen en dan zorgen dat ze met 'm praat alleen maar zodat ík dat niet meer kan etc.

Ik heb geen idee, behalve engels heb ik geen contact met hem en zelfs daar gaat het niet door de docent, daarbij kan ik me niet normaal gedragen en zit die vriendin me dwars.

Bedankt voor het lezen van 't lange verhaal en als iemand hulp kan bieden… heel graag!

Schrijf iets leuks op een briefje bij engels (tenzij je er te ver vanaf zit, dan heb je hier niks aan denk ik) en geef het aan hem.
Elke vorm van contact is toch leuk, en het houdt waarschijnlijk engels ook leuk? :stuck_out_tongue:
Good luck!

Ten eerste; die vriendin is gewoon stom als ze zo gaat lopen doen…
Verder gedraag ik me dan ook altijd raar (als ik iemand leuk vind)… En dat hebben meer mensen denk ik wel ( a).
Probeer gewoon aardig te doen, en niet te doen alsof je hem niet mag ofzo :stuck_out_tongue: Volgens mij zijn jongens er niet zo goed in om te zien of dat ene meisje hem leuk vind.
Dus gewoon aardig doen, af en toe flirten dan komt het wel goed :stuck_out_tongue:
En probeer bv uit te vinden waar hij in de pauze zit, misschien kan je vlak naast hem gaan zitten en dan gewoon een gesprekje beginnen?

Sorry, meer tips heb ik niet.

Sheez wat lijk jij op mij.

ik had ook een “vriendin” die ook zo irritand tegen zo’n jongen die ik leuk vond ging doen. UGH ik ben blij dat ik van haar af ben. we hebben nu dikke zwijgruzie (A)

En over die jongen… gewoon proberen te praten =) zoek hem op hyves op, vraag zijn email… zeg gewoon hoi, probeer tussen de lessen door te praten (jullie zullen vast wel es een keer voor het engels lokaal moeten wachten op die leraar, toch.) Zoveel mogelijk contact maken =) deed ik ook.

Ik luister een liedje: You can do what you think impossible, love is unstoppable. “Rascal Flatts - Unstoppable”

Whaha had ik ook xD
Echt vet irritant.

Maar ontopic:
Er bestaat meer dan ‘schoolcontact’ he :stuck_out_tongue:
Als je zijn hyves hebt, kun je hem krabbelen.
Als je zijn msn hebt, kun je zowiezo gewoon met hem praten.
Als je zijn nummer hebt, kun je hem smsen en dan kan je dat ook onder de les Engels doen en kan je oogcontact krijgen :smirk:
Als je alleen al zijn hyves hebt kun je al zowiezo achter die andere twee komen :stuck_out_tongue:

En natuurlijk kun je op msn iets afspreken voor de pauze; ‘Ga jij altijd daar zitten? Oeh dan ga ik je morgen even spotten ^^’ (ofzoiets)

En na een tijdje kun je natuurlijk na schooltijd iets afspreken of in een tussenuur naar buiten, rondje lopen of naar de Mac (als dat in de buurt is of anders iets anders wat in de buurt zit)

Als je dat van de pauze bijvoorbeeld eng vind/niet durft… Ik zou zeggen; gewoon doen want anders krijg je vette spijt… Ik spreek uit ervaring xD want ik durfde eerst helemaal niks en sinds ik constant spijt kreeg dat ik dat moment voorbij heb laten gaan doe ik het gewoon, en het opent je wereld. Geloof me :stuck_out_tongue:
Jongens houden van initiatief ;]
Veel succes!

Bedankt :’)

Hyves had ik al gezocht en ik denk dat hij die niet heeft, al geloof ik wel dat hij me iets had verteld van foto’s op internet ofzo… maar ik was te druk met doen-alsof-ik-luisterde-maar-oh-hij-is-zo-leuk-ën

bij engels zit hij voor me, wat betreft dat briefje, maar, is dat niet gek? Wat moet ik erop zetten? als er iemand zomaar een briefje met ‘HOI’ in mijn hand zou schuiven zou ik in elk geval raar opkijken denk ik.

Zelfde verhaal met z’n msn vragen, uit het niets op 'm afstappen met ‘‘hee wat is jouw msn’’ of ''geef je msn is? :headbang2 ‘’ is eh, raar?! toch?

Ik vind het juist humor als ik inene een briefje krijg waar alleen ‘hoi’ op staat, lekker droog =P

Viavia misschien?
Hij zit bij je bij engels dus er zal vast wel iemand zijn die zijn msn heeft die jij ook op msn hebt?
En van hyves, ik zou goed zoeken want ik had precies hetzelfde probleem.
Ik heb echt een week nonstop naar een jongen zijn hyves gezocht maar ik vond niks… Toen ik was zelfs zo hopeloos dat ik naar een vriend van hem anoniem een bericht heb gestuurd met de vraag wat zijn naam/hyves was want ik wist zijn naam niet eens xd
Tè erg. Maar uiteindelijk had hij dus wel hyves en heb ik er waarschijnlijk gewoon 10x hard overheen gekeken xd
Dus viavia moet het wel lukken denk ik.
Btw ik zeg trouwens niet dat je zo dom als ik moet gaan zitten doen hoor :stuck_out_tongue:
Sorry voor mij lange lulverhalen o_O
xD

Jammergenoeg niet, ik kom uit een heel andere richting en hij is blijven zitten dus kennen we beiden niet zoveel mensen en hebben geen gedeelde vrienden (die ons beide op msn hebben dan hè)… Ik weet wél z’n voor- en achternaam, ook waar hij woont en hyves had geen succes.

De enige optie is nog erom vragen, maar dan zou het msnverhaal toevallig ten sprake moeten komen lijkt me, staat anders zo stom.

Verloren zaak dus?

Zo moet je niet denken :stuck_out_tongue:
Maar je hebt vast wel een agenda met zo’n bladzijde waar je adressen kan verzamelen.
Laat eerst een paar andere erin schrijven (anders valt het op xD), als je slim bent zeg je van te voren ja schrijf ook je msn even op ;] en geef hem dan spontaan aan hem van; 'Hee jou heb ik geloof ik nog niet :slightly_smiling_face:
En dan als je geluk hebt dan schrijftie zn msn ook op (omdat de rest dat ook heeft gedaan).
Of als je wat meer lef hebt, je jat gewoon zijn agenda en schrijft heel brutaal en sneaky jou msn/hyves in zijn agenda en dan maar afwachten ^^

Kan je niet een praatje met hem maken als jullie het lokaal uitlopen? En dan zeg je op het eind op zo’n ‘by the way’ manier: ‘heb ik jou op msn eigenlijk?’
Of je doet wat hierboven staat, die vind ik ook goed! Hou ons op de hoogte :]

dat moet je doen…
als de engelse leraar er nog niet is of even niet op let jat dan heel stiekempjes zijn agenda of niet stiekem en dan schrijf je je msn er idd in =]
dat kan je meestal ook gewoon achterin doen bij de adressen… da hebben alle agendas wel dus die van hem waarschijnlijk ook

Dat is best wel geniaal… even kijken in m’n agenda of er zo’n vakje met MSN staat en anders ga ik dat maandag wel proberen :'D!
Bedankt en ik hou jullie op de hoogte :ok_woman:

Er staat geen MSN vakje in m’n agenda bij de adressen maar die heb ik er maar bijgezet XD
Ik laat het eerste uur wel een paar vriendinnen schrijven en dan valt het minder op :'D?

heb je ook jongensvrienden?
Laat hen er ook in schrijven, valt het minder op :]

ja idd laat er ook wat jongens in schrijven dan valt het ook wat minder op
en anders verzin je gewoon zelf jongens :stuck_out_tongue:

Goed idee, zal ik doen :’)!

@hierboven; dat is wel heel erg XD?

Whahaha, nepjongensvrienden verzinnen gaat wel een beetje ver denk ik xD
Laat je even weten hoe het ging? ^^
Ben benieuwd…