Drie items (met foto!): Wat kan ik hiermee?

Hey!

Heb drie items waarmee ik eigenlijk niet zoveel kan:

Denim tuniek van de H&M, stof is best dun, dus niet leuk voor winter maar wel voor voorjaar/zomer! (valt best wijd!):

http://www.girlscene.nl/images/library/shoplog/59/60/33/e8/dl605_62180_74009_41_3895_resized.jpg

Witte blouse van de H&M, driekwart mouw, droeg m eerst met bruine tailleriem maar wil ook eens iets anders…

http://www.girlscene.nl/images/library/shoplog/73/05/ca/f3/dl670_66890_10100_61_8065_resized.jpg

En tot slot deze pumps van de Dolcis. Erg leuk voor de zomer, maar, hoe combineer ik ze? Met een skinny zijn ze erg gaaf, maar dat is in de zomer wel erg warm…

http://www.girlscene.nl/images/library/albums/54268/wehkamp2.jpg

Hopelijk kunnen jullie me helpen! :wink:

x

de eerste met een legging, laarsjes,jazzschoenen of je witte schoenen, evt nerdy bril.
2e kan goed met een riem idd of met een lange cardigan en legging, of anders met een bolero.

die eerste moet j egt sweet dragen,
dat is zoown lief kleedjj dus draaag ht met ballerina’s (+ strikjes in je haar!^^)
die tweede is ook keij mooj,
en pak eens in plaats van een tailleriem gewoon een simpel gekleurd lintje, en steek die zelfde kleur ook ergens anders (bv. een rood lintje, en rode lippenstift)

en die schoenen zijn egt mooj! ge kan ze ook fijn dragen op n kleedje,
een rokje, egt vanalles wat! (probeer zekr op zown smalle rok! egt mooj!)

ene, laat me wetn of j iets met m’n tips gaat doen

xxx

hahaha, leer jij eens typen. :ok_woman:

nou ik zou de 1e met een witte skinny aan doen:)
en daaronder die witte pumps!
+armbanden

Ik zou bij de eerste er een bruin riempje omheen doen met een legging en pumps, ballerina’s, andere schoentjes. Verder nog wat armbanden of ketting ofzo.

Bij de tweede zou ik wel een riempje doen. of een vestje erover. en een zwarte skinny eronder met sneaker-achtige-schoentjes. bijv. die van H&M. of pumps of ballerina’s.

ohja. en die derde zou ik gewoon in de kast laten liggen.

Alle drie met een donkere spijkerskinny.

Denim blouse
Witte taileriem
Spijkerskinny
Witte schoenen

Witte blouse
Spijkerskinny
Witte schoenen

:stuck_out_tongue:

idd een lintje erbij,
bijvoorbeeld bruin, een bruin t-shirt eronder en onder de 3/4 mouwtjes een stukje bruin t-shirt uit laten komen.

dat zou ik doen tenminste.

xx

doe eens aardig tegen elkaar :pensive:

Tis wel waar x’D

Hee!
Ik vind je kleren erg leuk :grinning:
Hier wat tips, misschien dat je er iets aan hebt xd.

1e.
Met een rode legging/panty, wel een beetje fel rood.
En dan ballerina’s of iets dergelijks eronder misschien bruine ballerina’s of andere bruine schoenen. Ik zou niet iets van een lintjedoen, want het is al redelijk druk aan de bovenkant.

2e.
Weet ik zelf ook niet helemaal. Misschien iets van een donkere skinny, en dan gympen en i.p.v een lintje/riempje een leuke, misschien beetje lange, ketting, en/of armbanden.

3e.
Ik vind de schoenen persoonlijk niet heel leuk.
Maar ik denk dat je ze eigenlijk met alles kunt dragen [a]

Ik hoop dat je er iets aan hebt.

XOXO

Nummer 1:
Als het zolang is al een jurkje: met een bruin dun riempje eroverheen, leuke sandaaltjes/slippertjes (voor in de zomer).
Of met een zwarte maillot/panty eronder, leuke pumps/laarzen en een zwart riempje.
Óf aan mij verkopen (ligt eraan welke maat), haha ;p

Nummer 2:
Riempje eromheen, donkere skinny en witte lage All Stars. Misschien een leuk horloge erbij?

Nummer 3:
Kunnen heel leuk onder een rokje of een jurkje, moet je maar kijken wat je in je kast hebt hangen.
Bijvoorbeeld: Leuk (hoge taille) rokje, wit simpel shirt, maillot/panty en die schoenen.

Alvast veel succes :slightly_smiling_face:

Die eerste is leuk! Gewoon op een (zwarte) legging met slippertjes/ballerina’s en miss met een dun heupriempje die je los om doet?

De tweede zou ook wel met een legging kunnen en dan pumps er onder.

De derde vind ik zelf niet zo leuk, dus vind ik het moeilijk om te zeggen hoe je het kan combineren. Maar een vriendin heeft ze of in het zwart of in het goud en zij combineert het met een legging en een rok/jurk en dat staat wel weer leuk.

Supper hip joh! Gewoon een legging eronder, zwart giletje eronder … laarzen, pumps, of die witte schoentjes (in de lente/zomer).

Maar ik vind haar lintjes iedee wel heel leuk! Om eerlijk te zijn.

zo combineer ik mijn lange blouse.

http://www.girlscene.nl/images/library/26/7e/e9/5c/3_e323d70b416a4609b68064b20d1435e340ddafe2.jpg

meen je dit echt =| da je gwn nie weet wa je ermee moet!
is hartstikke leuk!
gwn legging/panty/mailot mischm vestje nog ofzo? klaar

1. ik zal hem combineren met een zwarte legging en zwarte pumps (of ballerina’s als je geen zwarte pumps hebt)

2. met een legging en gekleurde nikes (of van een ander merk noujaa je snapt wel wat voor schoenen ik bedoel). maar als je dat doet moet het wel je style zijn. anders zal ik gewoon laten bij je oude creatie

3. ze kunnen onder elkee outfit zolang er maar iets wits in je outfit zit of je je kleren met iets wits combineert zoals witte armbanden of een witte tas.

vind trouwens alle 3 de dingen heel leuk!

Die eerste is leuk met een riempje, een zwarte legging, en leuke schoentjes.

eerste met een legging / zwart doorzichtige panty met houten armbanden/ketting

2e ook met legging/panty ofzo en of in de winter zonder en die schoenen eronder

Ik vind het er leuk uitzien en volgens mij niet moelijk te combineren je kan er veel kanten mee op.