Drie Dwaze Dagen 2010 Bijenkorf

De topic titel zegt het al, de Drie Dwaze Dagen van de Bijenkorf 2010, wie weet wanneer deze van start gaat, en/of wanneer de boekjes online staan.Op de site kun je je aanmelden om als eerste de boekjes per mail te ontvangen… verder is er weinig ( niets ) terug te vinden. Dus wellicht hier een Bijenkorf medewerkster die meer weet ?

uupp

Ik dacht rond het einde van deze maand. Iets van 30 september tot 2 oktober geloof ik.

upp wil ik ook weten (:

Een vriendin van me die hier ook zit werkt bij de beijenkorf, vraag wel even of zij 't weet. :slightly_smiling_face:

Komt die weer? Ach. Wij krijgen die boekjes gewoon in huis. : )
Ik merk 't wel.

ik heb me idd ook aangemeld om die boekjes te ontvangen xD

up!

De Drie Dwaze Dagen zijn er weer vanaf:
donderdag 30 september, vrijdag 1 oktober en zaterdag 2 oktober!

(FindingNemo vroeg of ik even wou reageren aangezien ik in de Bijenkorf in Amsterdam werk!)

Hupsakidee, dat staat ook weer in m’n agenda ^^

Wat is dat juist? die drie dwaze dagen? Krijg je dan korting?

aaah ik heb er zin an
wij krijgen die boekjes trouwens thuisgestuurd, ik geloof dat je die krijgt als je een bijcard hebt?

wij krijgen ze ook altijd gewoon thuisgestuurd en wij hebben geen bijcard

de bijenkorf is nou echt een van de weinige winkels waar ik nooit kom.
voel me daar altijd zo klein en goedkoop? :grinning:

Oh super dus op naar eind van deze maand! dat word weer hamsteren :bowing_man:

Had ik het toch goed onthouden =P. Wat is er nu eigenlijk bijzonder aan de 3 dwaze dagen? Heb je dan veel korting op dingen?

ja echt suuuperveel kortingen op van alles en nog wat, en dan 3 dagen lang elke dag op verschillende dingen.

beter zijn de bonbons dit jaar weer in de korting :’)

ja veel korting haha .(:

Yesss:D Ik hou echt van de dwaze dagen. De maffe marathon vind ik altijd een beetje tegenvallen…

ooo leuk zeg!! kan niet wachten! de luchtjes zijn altijd zo heerlijk goedkoop dan, vorig jaar had ik ook 3 luchtjes gekocht haha super fijn.
Nou dan zullen we vast wel snel de boekjes binnenkrijgen! :grinning:

hoezo dat nou weer :’).