Drie dagen Londen

Haihai,

Ik ga maandagochtend met m’n vader naar LONDEEEN <3 En ik wilde aan degenen die daar een x zijn geweest wat vragen stellen:

1. Wat moet ik absoluut zien (en fotograferen!)?
  2. Waar moet ik op letten dat ik niet thuiskom en denk: ‘K*t, al deze foto’s zijn mislukt omdat ik niet …’
  3. Nog andere dingen op te merken, zodat ik met supergave foto’s terugkom? :slightly_smiling_face:

xxx Saskia

PS: Als ik terugkom plaats ik hier natuurlijk de leukste foto’s die ik heb gemaakt *like-duh* ^^

1. Wat moet ik absoluut zien (en fotograferen!)? uhm ik weet niet echt waar jij vooral geinteresseert in bent, en wat je wilt fotograferen enzo maar ik zou zeker naar covent garden gaan (allemaal leuke kraampjes enzo) en leuke straatjes opzoeken natuurlijk, the london eye, big ben, …
  2. Waar moet ik op letten dat ik niet thuiskom en denk: ‘K*t, al deze foto’s zijn mislukt omdat ik niet …’ uhm tja, beetje rare vraag vind ik , gewoon een beetje op alles waar je normaal ook op moet letten ? sorry kan er geen precies antwoord op geven
  3. Nog andere dingen op te merken, zodat ik met supergave foto’s terugkom? geen idee /.

sorry hoop dat je er wat aan hebt?! veel plezier iig! t is echt een geweldige stad! (:

oh en ik zou west end zeker fotograferen (en dan vooral s avonds!) =D

1. De zoekfunctie gebruiken
  2. Niet je fototoestel vergeten
  3. Opnieuw de zoekfunctie gebruiken

Veel plezier.

hihi bijdehand kind ^^

Ik snap je reactie wel hoor, en ik heb ook veel al opgezocht op internet. Maar ik wilde hier aan wat meisjes vragen wat voor ervaringen zij hebben gehad. Zo’n reactie vind ik een beetje flauw. Als jij dit topic onzin vind, reageer dan gewoon niet…

Het is geen flauwe reactie. Het is een handige tip. Als je al die topics leest hebt je so wie so al een lijst van alles wat je móet zien.

Ik heb absoluut niets tegen het openen van dit topic.

Ik ben in Londen geweest. Nja, specifieke tips heb ik niet echt sorry :-s. Neem gewoon van alles wat een beetje interessant lijkt een foto xD.
edit: veel plezier :slightly_smiling_face: