Dressing voor salade?

Ik ga binnenkort koken voor mijn oma en ik wil een perfecte salade maken. Nou heb ik al een beetje een idee wat voor ingrediënten ik erin wil doen, maar ik heb nog geen idee wat voor dressing, normaal let ik hier niet zo veel op. Dus wat zijn jullie aanraders voor de dressing?

Bij de Lidl hebben ze echt een heerlijke dressing. Hij heet zoiets als bloesemhoning met grove mosterd. Echt lekker !

Ik ben niet zo wild van dressingen met allemaal smaakjes, en ik vind walnootolie heel lekker!

Ik zou kijken naar welke ingrediënten je gaat gebruiken en daarop de dressing aanpassen. Zelf heb ik denk ik niet echt verstand van welke ingrediënten en smaken het beste bij elkaar passen, maar als je hier uitgebreid verteld wat je in je salade gaat doen, kunnen anderen je misschien beter helpen bij het uitkiezen van de dressing.

Succes! :slightly_smiling_face:

Simpel sla saus ??

Wat ik al-tijd doe, en ook erg gezond is:
balsamico azijn
maggi
olijfolie

Gewoon een beetje op gevoel

Balsamico azijn, mosterd, olijfolie en wat peper/zout. En dan met een salade van rucola, gedroogde tomaatjes, olijven, tomaten en mozzarella, dat is mijn favoriete combi haha. Maar deze dressing is overal wel lekker bij (groene salades)!

Ja die heb ik ook altijd! Zo lekker.