Dresscode: Kinky?

Je moet het maar verzinnen:P Ik ga morgen dus naar een feest waar de dresscode: kinky, pervers aanvast zit. Maar ik ben dus niet van plan om daar in mijn ondergoed rond te lopen. :cold_sweat:

Dus heeft iemand ideeën om me toch aan het thema te houden zonder dat ik er TE pervers uit zie? :slightly_smiling_face:

Een kort paillettenjurkje? Al vind ik dat persoonlijk oerlelijk, het past wel bij de dresscode en je hoeft niet meer van jezelf te laten zien dan nodig is.

neem een zweepje mee?

het eerste waar ik aan denk zijn net-panty’s (of hoe je dat ook schrijft)
en dan onder een heel kort, vrij bloot, jurkje.

Neem een zweepje en fluffy handboeien mee.

En een jurkje met visgraatpanty.

Ja aan die visnetpanty zat ik ook te denken:) Maar handboeien en zweepjes heb ik niet zo binnen handbereik(A)

een leren legging en een korsetje erop zo.of een kort jurkje.
smokey eyes en hoge hakken.

en om het geheel een beetje grappig te maken met duivelhoorentjes ofzo?

Dankjewel:) Zitten wel dingen tussen wat ik kan gebruiken. Dan haal ik vanavond mijn kast maar eens overhoop

Weten jullie misschien ook nog iets voor mijn vriend om aan te trekken? (A)

Een blazer zonder blouse met strikje. (Haha oke heel fout, maar wel lachwekkend)

Bij kinky vind ik latex passen, maar ik denk niet dat jij zoiets in je kast hebt hangen.

Anders een kort jurkje, netpanty, hakken, smokey eyes en rode lippenstift.

@ Luckywishes; dat is echt een vet idee voor bij een jongen!

stuur je vriend in een leren broek en alleen een stropdas,
en jij loopt dan hele avond voor hem en houd hem vast een die stropdas.
haha
ik zie het al voor me! :grinning:

Een latex catsuit hahahahaha

en dan zou het blijken dat jullie als enige die dresscode door hebben gekregen

^hahaha
mijn schoonzus had dat ooit,
die ging met haar vriend in clownspak,
komen ze daar aan…
is er niemand verkleed :grinning:

Haha, zou inderdaad wat zijn als alleen wij zo kwamen ja:P Maar een paar van mijn vriendinnen vinden dit thema echt geweldig dus zal wel niet:P

Maar ik denk dat ik gewoon een kort jurkje aandoe met kniesokjes eronder ofzo. Om het een beetje simpel te houden (A)

nou ik vind een kort jurkje met overknee’s / stockings niet echt kinky…
ik vind toch wel dat je dan een visgraatpanty moet aandoen, zwart sexy jurkje, high heels, en handboeien (5 euro bij primera in een setje met een blinddoekdingetje en een veertje, ja dat weet ik omdat een van mijn friends dat een keer aan mij voor me verjaardag heeft gegeven -.-’ )

Naah ik vind het wel een beetje kinky, maar ik wil er ook niet te overdreven bijloopt want ik heb ook gehoord dat sommige mensen zich helemaal niet aan het thema gingen houden. En dan sta je daar :stuck_out_tongue:

http://www.uktights.com/tightsimages/products/normal/tr_CABALLERO-OVER-THE-KNEE-SOCKS.jpg

Kijk zoiets. Alleen dan met een jurkje

upje:) Heb ideeën nodig