dress

ik heb zoiets gekocht :

http://ecx.images-amazon.com/images/I/311q9rlbf2L.SL500.jpg

Het is wel een andere stof enz.

En ik ben er echt helemaal verliefd op 8D maar ik weet zelf niet goed hoe ik hem moet combineren.
Ik comb hem met een zwarte legging , enkel laarjes , zwarte cardigan of zwarte legging , uggs , zwarte cardigan.
Maar zo draag ik hem niet naar school dus heeft iemand een idee hoe ik hem mooi naar school kan dragen ?
Ik hoef nog geen 4 kilometer te fietsen dus met een legging hem ik opzich geen probleem maar ik voel me er toch niet zo lekker in op school.

Opzich zou die ook nog best leuk staan met een spijkerbroek eronder, en dan een bolero in dezelfde kleur als je schoenen. denk ik tenminste,

GEEN UGGS =o
Oke, sorry, maar ik vind die dingen sowieso al lomp en al helemaal onder zo’n jurkje. Ik zou het combineren met een grijze/zwarte cardigan en grijze maillot + pumps/veterpumps/enkellaarsjes whatever. En dan met een paar mooie armbanden erbij

up?

btw iedereen zijn eigen mening haha , i love uggs. Maarja :stuck_out_tongue:

Rode pumps als je ze hebt… met panty…

of een rood vestje of een andere kleur dat er uitspringt met sneakers (simpele sneakertjes)

Wat bedoel je precies met simpele sneakers ? Ik heb bijvoorbeeld witte lage , witte hoge , hoge gekleurde , hele lage ( en ook best wel platte) met ruitjes , en hoge roze/witte 8D

( jaa sorry schoenen obsessie :sunglasses: )

up

Een andere kleur panty. Niet alles zwart, doe eens paars, of pastelkleuren of rood ofzo.

grijze dikke maillot met zwarte laarsjes en dan nog een kleur (?) cardigan.
of een donkerblauwe legging met zwarte laarsjes en een grijze cardigan.
maar een heeel mooi jurkje!

OMG I LOVE ITTT! :smiling_face_with_three_hearts:

hy is leuk :open_mouth:
panty huidskleur. zwarte hakjes.

mssg voor nu nog een cardigan eroverheen.

mooie ketting om je nek en klaar

met een rode bolero/cardigan, een spijkerbroek, zwarte pumps/sneakers(effen) en evt. een rode haarband en een grote zonnebvril

Ik vind het tog wel iets té voor gwn naar sgool, ik zou hem voor een feestje ofsoo gebruiken

NIET met een spijkerbroek !

oee leuk!

ik zou er géen gekleurde panty onder dragen…

Ik zat er zelf aan te denken van die veterpumps te kopen.
en die daar onder te dragen.
Like these:
http://www.style-remains.nl/image4x%20fl.jpg

zou dat wat zijn!

ja ja ja die zijn leuk =D
en dan gewoon een huidskleur panty, met arbanden ofzo?

upje

niemand?