Dreigende ex

Hee… Ik zit met een redelijk groot probleem en ik zou graag weten hoe jullie het zouden oplossen. Het zit zo. Ik heb ruzie met een vriendin gehad van mij omdat ze naar mijn ex wou gaan om daar te gaan chillen met hem. Ze vraagt aan mij dus het adres enzo en ik vroeg waarom wil je het adres. Na lang praten kwam ik er dus achter toen had ik mijn ex gewhatsappt dat ze haar niet in huis moest laten. Hierdoor is hij heel erg boos van geworden en dreigt hij naar mijn huis te komen om me te slaan etc. Ik ben hier best wel van geschrokken. Ik weet zelf hoe hij is enz… en hij is helaas niet een van die lieve jongens maar echt een straatjongen. Heeft er iemand tips voor hoe ik dit moet oplossen?

Zoek geen contact meer met je ex en ook niet meer met je ‘‘vriendin’’

Ik wil wel alleen die vriendin zit ook bij mij op dansles…

En waarom ga je je ex appen dat hij haar niet binnen moet laten? Moet ze toch lekker zelf weten.

Vind het wel een kutactie van haar dat ze jou om zijn adres vraagt? Zogenaamd om jou even te laten weten dat ze met hem gaat chillen? Ze kon ook gewoon hem vragen om zijn adres?

Probeer haar zoveel mogelijk te negeren…

Laat het gewoon. Zij wil met hem afspreken je kan haar waarschuwen maar daarna is het aan haar wat ze er mee doet. Ik vind het een beetje laag voor een vriendin om op deze manier te handelen en met jouw ex af te spreken maar meng je niet in deze situatie. Vraag je wel af of dit wel een echte vriendin is.

Ten eerste een vriendin die zoiets vraagt is geen vriendin. Ten tweede het is je ex dus who cares wat dat wijf wilt doen. Gewoon beide negeren en geen contact meer hebben. kop op!