Dreigen met foto

Hee !!

Al een paar maanden had een super leuk vriendje!
Nouja, ik dacht dat hij echt super leuk was… Hij dwong me namelijk om naakt foto’s te geven van mezelf. (We hebben nog nooit een stapje verder gezet.)
Geen haar op mijn hoofd die daar aan dacht! Over mijn lijk, ik zou echt nooit zoiets doen. Dus stuurde ik maar een foto van mij in een bikini (in het zwembad bij mij thuis, maar dat vond ik nog steeds erg…) Ik was echt teleurgesteld in hem, dat hij zoiets van me verwachtte. Een paar dagen later na die bikini foto vroeg hij weeral om een naaktfoto. Natuurlijk zei ik weer ‘nee’. Omdat ik nee zei maakte hij het uit… (Echt laag.)
Ik snapte toen pas dat die jongen me totaal niet verdiende.

Een korte tijd later vroeg hij het terug aan. Natuurlijk was ik niet zo dom om nog eens zo’n fout te maken dus zei ik ‘nee’. Hij werd echt boos en dreeg toen dat hij naar iedereen die bikini foto zou doorsturen en misschien wel zou bewerken.

Het is misschien wel dom van me geweest om een bikini foto naar hem te sturen maar ik wilde hem echt niet kwijt! *Dom*

Ik weet totaal niet wat ik moet doen…
Hij stuurde namelijk mijn foto al naar een paar mensen. :rage:

Weet iemand misschien raad? :flushed:

Kusjsss

Wat dom dat hij het daarom uitmaakt! Super goed dat je niet bij hem terug bent gegaan en dat je inziet dat hij jou niet verdient.
Goed dat je geen naaktfoto’s hebt verstuurd! Ik zou me er niet heel veel van aantrekken, hij heeft alleen een foto van in je bikini. Want meer zie je niet, toch?
Je loopt ook in bikini rond op het strand oid, dus ik zou hem laten en hem gewoon blokkeren. Geen aandacht aan besteden.

Heel verstandig dat je het hebt uitgemaakt! Persoonlijk zou ik me niet heel erg druk maken om die bikinifoto’s tenzij ze een beetje een sensueel tintje hebben, maar dat kan ik me haast niet voorstellen van foto’s in een zwembad. Eventueel zou je met je ouders kunnen praten over hoe hij jou chanteert, maar voor nu mag je blij zijn dat je van hem af bent!

Hmm ja! Daar heb je wel gelijk in. Maar dan nog vind ik het zo ongemakkelijk…
Allesinds bedankt :slightly_smiling_face:

Ja, ik ben wel opgelucht ook!
Alleen is t wel een beetje raar vind ik maar oke.
Dankj!

Lastig zeg, gelukkig heb je geen naaktfoto gestuurd!
Waarschijnlijk is hij maar wat aan het dreigen. En hij moet wel echt heel goed zijn in foto’s bewerken, wil hij het echt een naaktfoto laten lijken denk ik.

Staat die foto ook op facebook ofzo? Dan heeft hij helemaal geen poot om op te staan omdat iedereen de foto al ‘kent’.

Wat een naar figuur, jij blij dat je daar van af bent.

Maar het is ‘maar’ een bikinifoto gelukkig, al is het wel vervelend natuurlijk. Het is een les voor een volgende keer en als hij het gaat lopen bewerken, is het toch maar nep anyways. Dat zien mensen ook heus wel.

Doe alsof je het niks kan schelen, dan is voor hem de lol er snel af om ermee t dreigen. Geen zorgen maken, er staan duizenden foto’s van mensen in bikini op internet, daar is niets mis mee. Ik denk niet dat het hem gaat lukken om die foto te bewerken naar een perfecte naaktfoto :’).

Heel goed dat je hem niet terug neemt! En een bikini foto is niet erg toch?

Maar ik zou hem ook negeren, dan is inderdaad de lol er snel vanaf.

Goed van je! Boeien als hij die foto door stuurt, genoeg vrienden van me zetten bikinifoto’s van zichzelf op facebook dus het is echt niet zo van ‘Holy shit kijk eens aan, een meisje in bikini!!!’

En Desnoods, als het er nog niet op staat, zet je gewoon die foto op Facebook…

Heb je geen leuke foto van hem die ik kan bewerken.
Doe het met alle liefde en dan heb jij de touwtjes in handen.

Er is inderdaad niks ergs aan een bikini foto! :slightly_smiling_face:
Echt erg dat hij denkt jou zo in zijn macht te kunnen hebben, maar gelukkig weet jij beter.

Dit ja, zet je er een leuke tekst bij… Dan kan hij je foto versturen, maar kan hij nergens op staan.
Ik snap ook niet hoe hij jou foto wil bewerken. Neem niet aan dat je van bikini foto een naaktfoto kan maken.

Dit dus gewoon absoluut niet doen! Dit is z’n lage actie

Idd! Dan moet ie wel héél pro zijn met Photoshop!

Iemand die om naaktfoto’s vraagt terwijl jullie net een relatie hebben, is niet oke!
Heel goed dat je dat niet hebt gedaan!
En over die bikini foto: geen zorgen over maken, hij kan er vrij weinig mee. Hij probeert je alleen maar te chanteren.
Echt kansloos, snap niet waarom er zulk soort jongens op deze aardbol rondlopen :face_vomiting:

Wat een loser zeg

Zet de foto op facebook als een leuke zomerse foto bij het zwembad, zo ben je hem voor geweest! áls hij de foto daadwerkelijk goed kan bewerken tot een naaktfoto dan ziet iedereen dat het die foto van facebook is en heeft hij geen poot om op te kunnen staan.