hallo!
ik heb net mijn eerste echte liefde gehad.
met een jongen die mij helemaal begreep en helemaal geweldig was
het is zo’n 3 maanden geleden uitgegaan omdat hij het moeilijk heeft op heel veel gebieden, het was beter voor ons als het uit zou zijn.
nu, 3 maanden verder heb ik elke dag aan hem gedacht, en ook veel om hem gehuild. ik kon hem niet vergeten omdat ik wist die 3 maanden lang dat ik hem kon helpen omdat ik hem het beste ken. natuurlijk kent zijn familie hem ook, maar dat was een van zijn problemen, dat hij problemen met zijn familie had. ik heb hem gisteren proberen te bereiken door zijn vader te bellen want hij heeft een nieuw nummer, hij heeft mij verwijderd op hyves en msn en hij woont ver weg. ik vroeg aan zijn vader of hij aan hem kon vragen of hij mij wilde bellen. zijn vader zei: ‘’ ja, is goed’’ ik dacht, yes eindelijk kan ik het goedmaken, want ik vertrouwde zijn vader, ik had namelijk een hele goeie band met zijn ouders. toen ik gisteren middag uit school kwam en ik mijn mail checkte zag ik dat ik een berichtje op hyves van zijn zus had gehad. in dat berichtje stond dat ik hun gezin lastig val en ik een zielige stalker ben en dat ze naar de politie zouden gaan als ik niet zou stoppen met contact te zoeken. dat berichtje maakte mij erg bang en verdrietig, ik had gisterenavond zo hard gehuild dat ik vanmorgen mijn ogen niet meer open kreeg van dikte en ik niet naar school ben geweest. ik kan die jongen nog steeds niet vergeten en ik ben heel emotioneel en niemand begrijpt me, niemand snapt dat ik hiervan zoveel verdriet kan hebben en niemand wil aandacht aan mij geven.
weet iemand wat ik in vredesnaam moet doen?
ps. sorry voor de lengte