Dream Satin Finish

hallo allemaal!!

vadaag las ik op de Maybelline site dat er een nieuwe foundation schijnt te zijn, namelijk de Dream Satin Finish… heeft iemand die al in de winkel zien liggen?? of heeft iemande de foundation al?? ik heb het nog nergens kunnen spotten…

hier een link naar de site:
http://www.maybelline.nl/…ace/l29l51l52l567l568.htm

groetjes Sam :slightly_smiling_face:

Hoi Sam,

Geen idee.

Doei Sam.

DROOOOOOG ik weet het. maar ik verveel me.

joh… hahahha :grinning:

Ik had ook gezien op internet;
Het is de vloeibare/liquid versie van de Dream Matte Mousse
in Amerika heet het Dream Liquid Mousse en in Nederland Dream Satin Liquid

http://img17.imageshack.us/img17/1586/32307106b6da77kd1.jpg

dat het de vloeibare versie van de dream matte mousse is kon ik zelf ook nog wel bedenken… al ergens in de winkel gezien?:face_with_raised_eyebrow:?

lekker onaardig, zij bedoelt het toch ook goed?!
nee nog niet gezien. ga morgen anders gewoon in de winkel kijken! :slightly_smiling_face:

was niet onaardig bedoeld hoor :cold_sweat:… link van de site stond erbij… daar staat alle info op :stuck_out_tongue: enja dan krijg je de info van iemand, wat je al wist… :face_with_raised_eyebrow: … maargoed ben al in de winkel geweest ( 4 zelfs) en de winkeliers waren nog niet op de hoogte, wisten wel dat er een neiuwe foundation van Maybelline op komst is, maar ze dachten dat het de vloeibare variant van de mineral power!! dus vandaar dat ik het hiero ff vraag… soms is het ook wel zo dat het bijv: in A’Dam al in de winkel ligt en dat het in zwolle nog niet!!

Hier in R’dam heb ik m in de Etos en (grotere) DA gespot.

ik heb m vorige week gekocht, 1 keer gebruikt en ik vind m vreselijk.
niet kopen zou ik dus zeggen xd
maaarja, jij beslist.

hmm zag hem gistere in de winkel, maar niet getest ofzo

Ik heb hem en ik vond hem echt heeel fijn!

Ik zag hem vandaag staan bij DA. :slightly_smiling_face:

Ik wil hem vandaag gaan kopen, maar is hij echt fijn? =)

Ik vond 'm echt prut. Smeert wel fijn uit maar dekt, naar mijn idee, niet voldoende. Het is bij mij meer een dagcrème met een tintje idee.