dream matte mousse

Ik lees en hoor overal dat de Dream Matte Mousse van Maybelline echt supergoed moet zijn, zelf heb ik de mousse van essence, catrice & rimmel, maar is die van maybelline new york beter?

Ik heb alleen de essence mousse en catrice mousse maarr na het schijnt is hem goed laar de nieuwe vloeibare foundation van maybellinne (superstay) is wel supergoed en superfijn en je hebt er ook niet veel van nodig

de mousse van essence, catrice en rimmel heb ik nog nooit geprobeerd (Zelf heb ik dus de dream matte mousse) dus ik kan niet zeggen of die dream matte mousse van MNY nou echt beter is…
maar ik vind hem iig super! ik heb niet echt een egale huid van mezelf dus ik vind het echt een super uitvinding haha =)

dream matte mousse die is zooooooooooooooooooooo goed ehh i love die een vriendin van my had die en had die opgedaan en die is zoooooooooo goed ik ga hem zelf ook halen als ik weer beter word haha

Ik heb ook dream matte mousse. Ik vind 'm ook supergoed!
Het smeert goed uit, en je ziet helemaal niet dat je wat op je gezicht hebt! (Bij foundation krijg je veel sneller randen enzo)

Kheb em trouwens voor 6/7 euro op de zwarte markt in Beverwijk! In de winkels zijn ze ¤ 12,99 ofzo als ik me niet vergis :wink:

Hoe duur kost dat? :slightly_smiling_face:

ik heb die van rimmel, en die is super <3

die van rimmel stinkt :stuck_out_tongue: zo’n zoete geur

ik vind hem een beetje te moussig :stuck_out_tongue: Ik hou meer van cremige dingetjes

je hebt “veel kosten” en “duur zijn”; duur kosten bestaat niet
en ik heb ook dream mat mousse, maar ik heb er een veel te droge huid voor

Mousse vind ik zowiezo veel mooier

ik heb de mousse van maybelline! die vind ik echt supergoed!! ik heb ook de mousse van catrice, die is wel oke maar een stuk minder goed! die van maybelline blijft de hele dag zitten en ziet er heel natuurlijk uit, die van catrice blijft niet zo lang zitten en ziet er een stuk nepper uit, vind ik. die van maybelline kost 12,50 en die van catrice 4,80

Ik zelf vind hem niet mooi ik had net een soort van masker op me gezicht

ik had op internet gelezen dat de kleuren van maybelline dream matte mousse heel licht uitvallen, ik ben getint, en de 2 donkerste kleuren zijn fawn & caramel

Youtube Filmpjes

maybelline dream matte mousse

Dream Matte Mousse 1

Dream Matte Mousse 2

Dream Matte Mousse 3

In AMERIKA hebben ze nu ook Dream Matte Powder

Maybelline - Dream Matte Powder

Rimmel
Rimmel Cool Matte Mousse

Catrice + Rimmel heb ik geprobeerd. Maar ik vind dream matte mousse toch echt véél fijner. Wel een goede dagcrème onderdoen, anders krijg je snel een droge huid.

ik heb ook dream matte mousse en de blush ervan.
Maar de mousse vind ik eigelijk 10 x niks. Hij dekt wel mooi en ziet er als je hem op doet ook mooi uit. Maar het sluit je gezicht echt af en dat vind ik persoonlijk niet zo lekker gevoel. En na 2 uur ongeveer gaat het ook glimmen bij mij teminste dus ik gebruik liever een poedertje.
De blush is trouwes wel fijn gebruik die voornamelijk bij feesjes enzo.

ik heb dream matte mouse. weet alleen niet van welk merk :’)

rimmel? maybeline? weet het echt niet :stuck_out_tongue: een rpnd potje met een draainende deksel dat een beetje rond is ofzo :stuck_out_tongue: (ik kan niet goed uitleggen)
das in elk geval iets van 12 euro, maar ik doe er nu al een half jaar mee (bijna elke dag) en hij is nog niet eens de helft op, dus veel kostie niet (jaja, al lijkt het eerst van wel) ennn hij werkt bij mij super! geen masker, lijntjes, me huid is glad en zacht zonder rode plekjes. Enige is dat ie aan het eind van de middag al behoorlijk vervaagd is, dus ik neem hem mee naar school soms. Het ligt ook net echt ‘op’ je huid (wat zooo vreslijk lelijk is:P)

andere merken heb ik nog niet uitgeprobeerd en kan me niet schelen ook :grinning:

waah. je lijkt mijn zus wel!

ik heb hem ook van maybelline, en ok die van catrice. Ik vind die van maybelline wel veel fijner, maarja dat vereacht je toch eignelijk ook wel voor dat geld?