Dream matte mouse

Meisjes, ik ben overtuigd!
Ik heb gister de Dream matte mouse gekocht n hij is GE-WEL-DIG. Zeker een aanrader dus!
Zijn er nog meer meiden die deze hebben? Zoja, wat vonden jullie ervan?

http://i41.tinypic.com/25u341j.jpg

Volgens mij heb ik die ook.

Edit ; Ben gaan kijken. Ik heb hem in de kleur Cannelle.
Hij is wel goed, maar ik meng hem altijd nog eens met een gewone crème.

blijft hij een hele schooldag zitten?
want bij mij vervaagt het altijd. :S

Bij mij wel, maakt je huid ook lekker egaal!
En je hebt geen problemen met vlekken of dat je heel die lijn ziet lopen (bij je kaak&nek zeg maar).

Die heb ik! Vind m tot nu toe de beste die ik al geprobeerd heb. Alleen heb ik een vette huid, maar toch ook met wat droge velletjes enz, en dat zie je er wel harder door. Ook stom dat ik telkens naar nederland moet om m te halen, want hier hebben ze nergens de lichtste kleur!
Maar dat heb ik er wel voor over x]

Ik haal hem altijd bij het Kruidvat.

Misschien moeten we het ‘Makeup aanraders / afraders topic’ eens uppen …

Haha, ja ik had hiervoor ook een namelijk: L’Oreal Infalible. Die is echt zo slecht NOOOIT kopen! Ook al heb je de goede kleur, je ziet er ziek uit. Ook heb je daar zo veel last van vlekken en kleurverschillen bij. Blergh en hij smeert ook niet goed. De Dream matte mouse daarin tegen wel. Die smeert zo fijn, je kan 'm ook met n sponsje of zo’n poederding op doen. (weet de naam er niet van)

Is voor mij iets te algemeen, ik vraag hier om de mening van anderen, maar je hebt gelijk het hoort meer thuis bij het aandraders topic.

Als je het in zo’n flesje hebt kan je het mengen met lichtere foundation.

ik heb nu dream satin liquid ofzo van maybelline.
ik vind hem wel goed, maar het vervaagt steeds en ik weet er echt niks tegen te doen.
heeft iemand tips ofzo?
maar ik denk dat ik hem ga mengen ofzo met een lichtere foundation want het verschilt wel een beetje tussen mn nek en gezicht…

Die zijn niet in flesjes verkrijgbaar volgensmij. Mouse kan je toch niet in flesjes doen, wel dan? :open_mouth:

Kan zijn dat ik het helemaal mis heb hoor maar: misschien je huid vaker scrubben? Misschien licht het eraan dat je je foundation op je dode huidcellen smeert en dat die er vervolgens vanaf vallen. Misschien heb ik het helemaal mis hoor, ik doe gewoon een wilde gok haha. Kijk even bij Mascha/beautygloss hoe je goed kan scrubben (gezichtbehandeling)

Dankjewel voor je tip meis! :grinning:
ik zal es kyken…

ik heb ook zo’n mouse, maar dan veel goedkoper van de hema
en daar ben ik echt superblij mee!
hij verbergt de rode vlekken die je soms in je gezicht hebt, maar je ziet niet (als je niet teveel gebruikt ;p) dat je dat spul op hebt, heel natuurlijk dus!

Graag gedaan. :slightly_smiling_face:

Ik heb 'm 2 jaar gebruikt, vond 'm de eerste maand fijn en het was mijn eerste foundation en zo, maar ik vind m zo bagger…
Velletjes accentueert die, na halve schooldag is het weg en glimt je gezicht alsof je zweet (ik heb droge/normale huid)
echt vreselijk.

Nu heb ik healthy mix van bourjois, vind ik véél fijner!

Maar als je dat mousse in het midden van je hand smeert, dan kan je dr nog een lichtere foundation bij doen en dan mengen op je hand :grinning:

Ik heb 'm ook, alleen na een ritje fietsen is de helft er al weer af dusja…

Ik weet het niet, ik zou het eens een keer proberen, maar ik denk dat het dan vloeibaar word, en ik vind 'm juist zo fijn omdat het mouse is en dat lekker smeert en je er geen vlekken van krijgt