Dream Mat Mousse (tint Beige doré)

Hoi,
ik was van plan om dream mat mousse te kopen, omdat je overal hoort dat die heel fijn is enzo. Ik moet de tint beige doré hebben, want dat is - volgens mij toch- de lichtste van Maybelline. Maar als ik m dan in de winkel bekijk, lijkt die echt veel te donker. Iets wat ik vreemd vind, want mijn huidige foundation is ook van Maybelline, tint beige doré, en die is wel de juiste kleur.

Dus ik vroeg me af, gebruikt iemand dream mat mousse in tint beige doré ? Zoja, heb jij een (vrij) lichte huid, en is het de juiste kleur ?

alvast bedankt.

smeer het een beetje op. loop naar buiten en kijk daar in de spiegel.

jup ik gebruik’m^^
v oor mij is’ie goed, zolang ik een heel dun laagje gebruik
je moet’m gewoon eens testen :wink:
x

Ik zou hem testen als ik jou was :slightly_smiling_face: Maar ik gebruik precies dezelfde en ik heb een lichtjes getinte huid… hij is wel heel goed hoor maar hij dekt rode vlekjes niet zo goed vind ik.

welja, dat wou ik wel doen, maar dan krijg je vlekken en dat ziet er natuurlijk niet uit xD maar misschien kan ik het beter wel eens testen.

@ Fiddlestick : Heb jij een lichte huid ?

Oh… dan zal die toch wat te donker zijn voor mij, en dat is absoluut geen zicht.

ik ben een echte bleekscheet :grin:

haha oke :slightly_smiling_face:
mja toch beter eens testen denk ik.

Ja lichte huid, hij was iets te donker alleen. Ik vind m niet goed overigens, hij bleef niet lang zitten naar mijn idee.

Ik heb de allerlichtste kleur en die heet geen beige dore maar Ivory.
Ik vind hem goed, hij is lekker zacht en dekt goed :slightly_smiling_face:

Beige doré is echt veel lichter op je huid dan dat hij eruti ziet in het potje. Ik dacht ook van, wow die is donker, maar dat is dus niet :slightly_smiling_face: hij is behoorlijk licht.

Ik heb Ivory, die is nog lichter!

010 ivory is volgens mij de lischste maar ik heb ook wel eens 020 en dat maakt niet zoveel uit maar k zou hem toch testen

Weet niet of je last hebt van (regelmatige) puistjes? Want die dekt 'ie echt helemaal níet. Die laatie eigenlijk alleen maar meer opvallen. =S