Drastisch schoolkrantopvulling nodig

Onze schoolkrant is een beetje een rommeltje, momenteel in handen van slechts 3 meiden (ik en twee uit mijn klas). We hebben de deadline van onze schoolkrant al heel lang uitgesteld, en hij moet aankomende week toch echt naar de drukker. Het probleem is alleen dat we volgende week in Berlijn zitten en dus geen interviews e.d. kunnen houden.
Mijn vraag is dus, weten jullie nog simpele onderwerpen die we erin kunnen zetten? We hebben een activiteitenkalender, twee stukken over uitjes, een stuk over vervolgopleidingen, een quiz, een interview, weetjes, een column, horoscoop etc…
We moeten nog 3,5 pagina vullen en onze ideeën zijn echt op =[

Let me know ^^

Je kan je pagina’s er niet echt mee vullen, maar dit was het leukste van onze oude schoolkrant. Laat leerlingen naar een bepaald e-mail adres alle leukste/raarste uitspraken van leraren mailen. Succes gegarandeerd! Voor de rest heb ik niet echt een idee sorry.

maak een testteam en test allerlei verschillende dingen uit, een soort vergelijkend warenonderzoek. Als je dat met mensen doet met mensen die wat humor hebben komt er vaak wel wat grappigs uit. Alleen heb je hier vast geen tijd meer voor!

die van Yaxley is leuk!
&op de wchokjes kijken wat er allemaal op staat, en daar conclusies uit trekken/gewoon overschrijven, bijv;
nou, er zijn veel meiden op de 2e verdieping, die Jochem uit 3havo echt een lekkerding vinden
&er zijn veel mensen die vinden dat JB stinkt

Gebruik plaatjes/foto’s en schrijf een stukje over twitter/hyves/facebook ofzoiets?

Vraag aan een heleboel docenten een foto van vroeger en laat leerlingen raden wie het is. Eventueel met een verhaaltje bij over wat ze vroeger toen ze jong waren deden/leuk vonden en/of een wedstrijd ervan maken wie de meeste docenten goed raadt.