Hayy,
Ik had een relatie met een heeeele lieve en leuke jongen. Dit heeft ongeveer tot een week geleden geduurd (15 maanden) en toen heb ik er een einde aan gemaakt. Nog van hem houdend koos ik er voor om uit elkaar te gaan omdat ik mezelf even op de eerste plaats heb gezet.
Mijn ex vriend kon het allemaal niet aan en wilt me heel graag terug en heeft gesmeekt. Dus ik zei; oke je krijgt een kans. Laat maar zien dat je het dit weekend kan en dan zie ik wel verder. Hij ging hier mee akkoord…
Wat nou mijn probleem is… Is zijn drankgebruik. Ik ben de strengste niet ofzo, maar om nou 10 biertjes per dag in het weekend achterover te gooien vind ik echt niet kunnen. 2-3 biertjes tolereer ik gewoon, maar niet 10+.
Vorig weekend is het dus mis gegaan, want toen had hij in heel t weekend 20 biertjes op en misschien nog andere drank idk.
En toen ik er wat over zei heeft hij gezegd dat ik alleen maar zeik en dat ik toen maar zijn spullen morgenochtend langs mocht brengen.
Hij bedacht niet dat het echt zou gebeuren denk ik. De volgende dag heb ik al zijn cadeaus en spullen in een vuilniszak gedaan en voor zijn deur gedumpt.
Affijn. Nou is het die weekend dat hij zichzelf zou bewijzen… En we hebben weer ruzie en dat soort dingen meer, want hij moest zich bewijzen door niet veel alcohol te drinken. Heb hem al gezegd dat hij met die hoeveelheden echt zijn lichaam kapot maakt en dat hij t misschien nu niet merkt maar over 10 jaar. Tevergeefs, zelfs dat doet hem niks, hij zegt dat t bullshit is en dat dat helemaal niet waar is. Oke prima ik werk met gehandicapten die 3 jaar niveau hebben, dus ik vond dit een beetje op hun gedrag lijken.
Heb t ook tegen hem gezegd,
Heeft iemand tips hier voor? Want ik had zo gehoopt dat hij t zou kunnen… Ik hou nog ontzettend veel van hem, maar ik kan t niet aanzien dat hij elk weekend zijn lichaam kapotzuipt.
Xx