drankje doen?

een week geleden ontmoette ik een hele leuke jongen van 23, met wie het ontzettend klikte.
hij vroeg of ik een x iets met hem wilde gaan drinken, gewoon om elkaar een beetje te leren kennen.
ik heb hem toen verteld dat ik een vriendje had en dat ik dat dus niet wilde.
hij respecteerde dit.
sinds een paar dagen is het uit met mn vriendje,
en ik vraag me dus af of ik iets met die jongen zal gaan drinken…
hij is wel 23… en ik 16…
opzich wil ik het wel… maar toch is er een beetje twijfel waarvan ik niet weet waar het vandaan komt.
het komt zoiezo niet van het feit vandaan dat het net uit is met mn vriendje…
ik voelde al een tijdje niks meer voor hem, en hij ook niet meer voor mij bleek.
dus dat heeft er niks mee te maken,
ik denk dat het de leeftijd is die me doet twijfelen.
heeft er iemand advies?

qua leeftijd kan het, denk dat t vooral komt doordat het net uit is.
misschien kun je het nog even uitstellen, want het wordt dan toch
wel snel een datedate

qua leeftijd kan het, denk dat t vooral komt doordat het net uit is.
misschien kun je het nog even uitstellen, want het wordt dan toch
wel snel een datedate

Beetje snel vlak na je vriendje, toch? Maar goed, wat ik denk: bij twijfel niet doen. Vaak is het je intuïtie dat gaat spelen dan en het is slim daar naar te luisteren. Al klinkt het heel onschuldig, het is toch echt iets onderbewustst wat je aan 't twijfelen maakt, zeker als je het niet kan verklaren “k weet niet wat, maar er is iets”. En dat gevoel klopt dus meestal -ervaring.

Gewoon doen :slightly_smiling_face:
Ik heb ook een jongen leren kennen, ik ben iets met hem gaan drinken, maar dat was eigelijk gewoon als vrienden. Toen hebben we nog een paar keer afgesproken en nu is hij sinds een paar dagen mij vriendje! :slightly_smiling_face:
En leeftijd maakt niet uit, als het klikt is het toch goed?
Ga gewoon een keertje wat drinken, dan kun je daarna nog altijd zien wat je ermee doet.

Ohja, ik had even over het hoofd gezien dat het pas uit is met je vriend. Als je daarom twijfelt moet je dat gewoon tegen die jongen zeggen dat je liever nog even wacht ofzo.

Leeftijd maakt niet veel uit, mijn vriend en ik schelen bijna net zoveel (19 en 25)
Het ligt eraan hoe jij en je vriend uit elkaar zijn gegaan. Daarbij kan ik me wel voorstellen waarom je twijfelt, en wat dat betreft ben ik het met Lovesick eens.

gefeliciteerd met je kersverse vriendje!

misschien toch leeftijd… niet zoals de anderen hier, vind ik het wel een groot verschil… denk er even over na: 16 en 23!! dat is een groot verschil, een hele levensfase… hij studeert, misschien issie er zelfs al klaar mee?? en jij zit (waarschijnlijk) nog op de middelbare school…
nja, denk erover, ik zou het zelf een te groot verschil vinden

ik zou het gwn doen
het is maar wat drinken en elkaar beter leren kennen…
je bepaald zelf hoe ver je dat laat gaan tog?
en anders weet je nooit of hij je type is.

Misschien nog heel even wachten…
Want het is pas net uit.
Bovendien zijn er heel wat die meteen heel wat afzoenen nadat het uit is, en ik denk dat het beter is om dat nog even niet te doen :wink:

Het is alleen toch om te leren kennen? Als je hem dan als nog te oud vind hoef je er niks mee te doen… Je hebt ook al gezegd dat je er niet zulke bedoelingen mee hebt toch, ook al miss nu wel!