Ik heb een aantal pagina’s doorgezocht en de zoekfunctie gebruikt, maar niet gevonden wat ik zocht. Als er toch een topic bestaat, sorry!!
Hey!
Ik ben op zoek naar verfrissende drankjes om te drinken die géén frisdranken zijn. Mijn probleem is dat ik toch wel een lichte coca-cola verslaving heb. Ik zag het probleem nooit, totdat er van de week geen cola was en verschillende mensen gevraagd hebben of ze geen cola voor me mee moesten nemen, omdat ik continu aan het kijken was of er al cola gehaald was… daar schrok ik nogal van, omdat ik zelf ook merkte hoe erg ik het “nodig” heb. Ik ben dan ook per direct gestopt met het drinken van cola. Ik wil eventueel later wel cola drinken bij speciale gelegenheden, maar omdat ik weet dat ik op dit moment geen maat kan houden, drink ik helemaal geen cola.
Het probleem is nu dat ik een beetje vast loop met wat ik verder kan drinken. Ik drink veel thee, maar verfrissende dranken (ik dronk meestal cola ter verfrissing) mis ik nu. Ik heb al een fles water koud staan, dat gaat prima. Ik had al bedacht om daar eens schijfjes limoen/citroen bij te doen voor extra smaak. Verder vind ik het lastig om andere dranken te drinken uit pakken (ik vind dingen als coolbest, spa&fruit etc totaal niet lekker)
Dus, wie weet een lekker, verfrissend drankje wat ik eens kan proberen ter vervanging van de cola?