Drank

hee ik word over een maandje 16 en dan kan ik dus drank halen.
op schoolfeesten drink ik meestal bier, maar dat vind ik niet zo super lekker.
ik heb wel bacardi gedronken en dat is wel lekker. welke dranken drinken jullie die je met 16 jaar mag halen? en weten jullie lekkere mixjes?
xx.

Smirnof is lekker soft, pasoa kun je goed mixen, net als bacardi en cognac. Of zoiets. Gister was ik op een feestje, dus ik ben weer eens volledig ingelicht :wink:

hee, ik drink altijd ;coebergh [ Bessenjenever ] en als je dat wilt halen moet je wel de normale halen en niet de classic want classic is sterker ; Bacardi met 7-up ; Baco ; smirnoff ice ; Smirnoff red fruit ; er zijn heel veel dingen (A)

MALIBU :open_mouth: safari , passoa , bacardi breezer :stuck_out_tongue: dat soort dingen

RAKETJEEEE
dat is bacardi razz met fanta. Smaakt precies zoals een raket ijsje en is dus heeeeerlijk ;p

hahaah RAKETJE. dat zei mn vriendin hele tijd op t schoolfeest, ik zei heb je ingedronken ofzo? zegt ze : JAHA RAKETJESS!
maar op schoolfeest dronk ik smirnoff, zoete witte wijn haha, en bier.

ik zweer bij malibu-cola, maar dat is best duur. jammergenoeg :stuck_out_tongue:

ik ga voor de malibu cola of malibu met ananassap, of een lekkere witte wijn. Maar volgens mij vallen malibu en bacardi onder sterke drank en mag je die pas vanaf je 18e halen

blue curacoa

Puur bessen :wink:

De Albert Heijn heeft een hele lekkere zoete witte wijn, gewoon huismerk dus niet eens duur!

SMIRNOFF ice das zooow nais menze,
nouja en wodka met fanta is ookwel lekker,

uhm… flugels ofcourse :stuck_out_tongue: en bessen puur
pisang ambon met 7-up is ookwel heel lekker

maarja moetje maar proberen weetje

TEQUILA SUNRISE, zó lekker joh! =D. Just try it :wink:

bij ons op schoolfeesten schenken ze alleen bier en wijn…

Wodka redbull

hm… ja wij kunnen niet weten wat je lekker vind toch haha gewooon proberen
mixjes met cola en 7-up zijn altijd wel lekker! bacardirazz safari smirnoff malibucola Flugels(hahadat is leuk zonder handen wegdrinken) petrikov
naja gewoon proberen

in een kroeg mag je gewoon alles wel halen,
Dropshot is ook echt heel lekker, en malibu -cola/7up&Cassis. En flugel is ook <3

Malibu cola of 7-up of cassis zijn mijn favo’s :grinning:
Baco is ook lekkerrr
hotshot, dropshot, tequilla
pasoa jus…
zo’n groen drankje waar ik ALTIJD de naam weer van vergeet :S
smirnoff ice
enzz:D

Groen drankje? Pisang Ambon?

Je mag alles kopen, behalve hele sterke dranken.

Lekkere mixjes;

• bacardi breezer doet 't altijd goed
  • smirnoff gewoon of ice
  • bayleys
  • raketje
  • wijn

JAAAAA DAT JA!:stuck_out_tongue:
hahaha ik vergeet de naam ALTIJD weer maar t is wel heeel lekker! :grinning: