drank

wat vinden jullie ervan dat je op je 14/15 al drinkt?

Te vroeg

Ik vind dat onverantwoordelijk en dom. De leeftijdsgrens van 18 bestaat voor een reden.

+Het is totaal niet stoer.

Op je 14/15e lijkt het allemaal heel leuk en stoer, maar je benadeeld jezelf er echt alleen maar mee. Doe jezelf (en je hersenen) een lol en wacht nog een paar jaartjes.

ik vind dat ook hoor, ik ben zelf nu 14 alleen ik ken zo en zo veel mensen die 13/14 zijn en die al volop drinken… en ik geef toe bij mij zal het ook zeker geen 18 zijn, heb al wel eens wat op (met nieuwjaar) alleen dat je al dronken bent als je 13 bent snap ik echt niet… hoe kan je dat ook maken tegenover je ouders🤦🏻‍♀️

Dom. Dan heb je echt geen hersenen.

Ik moet eerlijk toegeven dat ik op die leeftijd ben begonnen met drinken. Dom, ja zeker. Ik had er beter later mee kunnen beginnen en het is ook absoluut niet stoer ofzo.

Het is echt niet stoer om op zo’n leeftijd al te drinken, niet voor niets een leeftijdsgrens aan.

Dom. Als je er later op terug kijkt schaam je je dood

Dit dus.

Drank kan aan je hersenen grote schade aanrichten. Je hersenen zijn nog volop in de groei op je 14/15. Ik vind het onverstandig en dom. Ik snap btw ook niet waarom ouders dat toelaten om zo vroeg te drinken, of de ouders weten zelf niet dat hun kind drinkt…