Drank

Heee girls,

ik wist niet echt waar ik deze topic moest plaatsen, maar alcohol is drank en drank hoort bij eten, dus tja dan maar hier :wink:. Het is misschien een beetje ongepast om te vragen en ik wil er ook bij zeggen dat de fles dan niet voor mezelf zou zijn, maar hoe haal je sterke drank als je nog geen 18 bent? Ik wil namelijk een collega van me een fles sterke drank geven maar kan hier zelf niet aan komen. heb ook al aan mijn ouders gevraagd of ze de fles wilden kopen, maar ze vonden het geen goed idee (ook vrienden van 18 is geen optie). iemand een idee…?

XxxXxxjess

Koop gewoon iets anders?

niet.

Dit… Ik vind drank sowieso best een raar cadeau om te geven als minderjarige collega… Maar dat ligt misschien aan mij. Als je geen vrienden hebt die het kunnen doen en je ouders ook niet willen helpen zit er niks anders op dan iets anders kopen lijkt mij?

Persoonlijk vind ik alcohol niet eens een leuk cadeau om te krijgen. Zo afgezaagd.
Misschien lust je collega het niet eens?

Inderdaad, ik zou zo’n cadeau ook niet leuk vinden. Met dat geld kun je iets veel leukers kopen, maar iemand anders vind het misschien wel een leuk cadeau, maar ik persoonlijk niet. Waarom moet ze perse alcohol kopen, ze kan ook iets anders kopen of geld geven ofzo?

Je wacht nog maar even tot je 18 bent met het geven van sterke drank. Geef maar het geld dat zo’n fles kost als je niks beters kunt verzinnen.
Geef anders iets anders waar de jarige iets aan heeft. Een ventilator is nu erg handig merk ik momenteel. Of iets voor in bad, ook altijd leuk (als je een bad hebt).

jullie moeten niet vergeten dat ook veel mensen gewoon drank vragen he.
anders kan je ook iets kopen wat niet sterk is, ik neem aan dat je wel l16 bent…
en anders toch een ander kado of geld,

of je jat de id van je moeder of een iets jonger persoon voor een kwartiertje, kijken toch niet goed

Hahahahahahaahahahahhhhhhhhh koop gewoon iets leukers of geef geld

Niet. Als je had gehoopt dat ze niet om ID’s vragen heb je pech, want daar controleren ze vrij streng op. (Waar ik werk in iedergeval)

Destilleer gewoon wat goedkope flessen wijn, voeg er wat frisdrank aan toe en je hebt sterke drank.

Desnoods vraag je iemand anders het te kopen, een andere 18-jarige collega bijvoorbeeld :slightly_smiling_face:

Als niemand het voor je wil kopen, gaat het echt niet lukken. Maar als het een cadeautje is, waarom willen je ouders het dan niet kopen of iemand anders boven de 18? Het lijkt mij niet zo moeilijk om te regelen.