drank

hey,
ik had al wat gezocht op het forum en op google maar ik kon het niet vinden.
ik ben bijna jarig en ben vanplan ook drank (alcohol enzo) aan teschaffen, mijn vraag is wat kan ik het beste nemen en wat is volgens jullie lekker ?

alvast bedankt .

(als er al zo´n topic bestaat mag er van mij een slotje op, wel graag de link dan dankje x)

Cola.

Wijn, bier en fris.

Edit: Ooooh je bent pas 13. Haha. Dan alleen de fris :slightly_smiling_face:

ranja

Je bent 13, dus geen drank voor jou! (:

Bedoel je alcoholische dranken? Dan vind ik zelf petrikov (rode wodka) met energy wel lekker, passoa met multivitamine of jus d’orange, malibu cola, bacardi cola (eigenlijk vind ik alles mixjes lekker ghehe), of iets minder sterks jillz?

Edit: Lees nu dat je 13 bent, dan zou ik gewoon voor normale dingen als cola, sprite, sinas gaan.

daar ga jij niet over =D

Maar ik denk dat jouw moeder hier ook zo over denkt! :grinning:

Hangt ervan af. Soms heb ik zoiets van: “tijd voor een hardcore, megaultra superfantastic extreme nachtje” en dan neem ik twee glazen melk in plaats van één, hihihihih.
Waarom zou je ūberhaupt drank in huis halen voor je 14e verjaardag? Beetje zonde en als je het toch gaat doen: met mate I hope.

verkeerdgedacht =D

Wat een goede opvoeding krijg jij! :grinning: No offence.

waar gaat die over dan ?

Haha, het gebruik van blije smileys bij obviously hatelijke opmerkingen, altijd vermakelijk.

Kap maar een beetje absint of pure wodka naar binnen, het zal je leren :’)
Ach ik ben ook 13 geweest, feel you. Maar hou het maar bij bier en kriekjes of cocktails met heel weinig alcohol in ofzo.

Whut? Waar heb jij het over :’).
Ik wil gewoon zeggen, je bent 13 nog een beetje jong vind ik persoonlijk. Begin er gewoon later mee, anders drink je straks teveel en hang je de breezerslet uit.

:’)

De wet wel. Je bent 13, probeer niet ‘stoer’ te doen en drink gewoon maar limonade en cola.

typisch dit.

koop bier voor de jongetjes,
mierzoete witte wijn voor de meisjes,
en je party wordt da bom :beers:

ik mag toch gewoon zelf bepalen wat ik drink en als mijn ouders het goedkeuren wie ben jij of de ‘‘wet’’ dan om daar iets over tezeggen ik maakte dit topic over drank(alcohol) niet kom zeiken over mijn leeftijd wat ik wel of niet mag & dat heeft niks met 'stoer’heid temaken

De wet kan strafbaar zijn. Je ouders zijn verantwoordelijk voor je, dus het is niet zo slim van ze.