Drank op facebook

Haha iemand enig idee wat er nou wordt bedoeld met al die drankjes op facebook, het is iets onder meiden maar ik heb niks ontvangen :flushed:

Aha dat verklaart dat iedereen in een keer drank drinkt op mijn Facebook :’).

Eén van mijn vriendinnen heeft voorgesteld dat wij vrouwen iets speciaal zouden doen op facebook tegen borstkanker.
Het is eigenlijk zo eenvoudig, dat ik zou willen dat je mee deed. Vorig jaar was het idee om de kleur van je BH die je toen droeg op te schrijven op FB… de mannen die van niks wisten, vroegen zich dagen lang af, wat die kleuren op onze status te betekenen hadden!!!
Dit jaar gaat het over onze liefdessituatie en ook wat je in de toekomst wil…WAT DRINK JIJ???
CHAMPAGNE: ik ben vrijgezel / JENEVER: ik ben verloofd / WIJN : samen zijn maar hij weet het nog niet / COGNAC: ik heb een relatie / AMARETTO: ik ben verliefd / SAFARI: ik hou van avontuur / COINTREAU: ik ben getrouwd / BIER: vrije liefde MALIBU: ik ben zijn minnares JÄGERMEISTER: ik heb de ware nog niet gevonden / VODKA: ik ben vrijgezel en dat blijft zo / BLOODY MARY: ik zou terug vrijgezel willen zijn / TEQUILA SUNRISE: ik wil graag trouwen
Nu moet je een keuze maken en zet die op je status (antwoord niet op dit bericht, enkel je drank op je status zetten). Kopieer en plak dit bericht en stuur hem door naar jouw vriendinnen op facebook (wel als bericht aub!).Vorig jaar heeft dit spel het nieuws gehaald, laten we dit jaar hetzelfde doen.

“champagne” jaaaaa want die vrouwen met borstkanker hebben er echt wat aan dat iedereen nu weet dat jij vrijgezel bent. Als je echt wilt strijden tegen borstkanker doneer dan gewoon aan het KWF :slightly_smiling_face:

Als duizenden dokters borstkanker niet helemaal kunnen verhelpen gaat facebook dat ook niet lukken, dus ik zie er het nut niet van in. En ik denk niet dat dit het soort van respect is dat kankerpatiënten willen…
Maar als het gewoon voor de fun is, ach je doet maar :’)
België is voorlopig gespaard gebleven van dit gedoe, fuck yeah

Ah dit maakt het duidelijk, dankjewel ik dacht al wel dat het tegen borstkanker was :wink:

True maar dan weten die mensen die borstkanker hebben wel dat er aan hun gedacht wordt… verder zie ik het nut er ook niet echt van in.

Het is gewoon lame.

De link tussen drank en borstkanker is vér te zoeken. Besteed er dan aandacht aan dmv informatie of collecte. Maar dit soort onnozelheid schiet niet op. en dan ook nog ‘als geheimpje voor de mannen’… juist.

Ik koop elk jaar de pinkribbon armbanden en magazine en gooi wat in het collectebusje. Dat schiet meer op dan zo’n onnozele status update, ik vraag me ook af wie dit heeft verzonnen…

Ik vind dit altijd zo sad :’) Echt typisch zo’n wijvenactie vind ik het. Ook al ben ik zelf ook een meisje.

Oja dan krijgt het KWF ook echt geld en hebben de vrouwen met borstkanker er ook echt wat aan.
Suf.

Het enige wat er met zo’n actie wordt geprobeerd is aandacht vestigen op borstkanker…

En niemand kan ontkennen dat dat gelukt is.

Voor alle vrouwen met 'n chromosoom te veel: mensen met borstkanker hebben geen fuck aan jouw statusupdate met je rare alcoholische drankje erin. Proost hè, en als je iets wil bereiken stort je lekker geld ofzo

misschien neem ik het nu te serieus, maar ik vind het leuk dat vrouwen een keer met zijn allen wat doen

Ik vind het een beetje sneu. Een facebookactie voor borstkanker is natuurlijk een heel leuk idee, maar had iemand nu niet even iets serieuzers kunnen bedenken? Dit doet mij nogal kinderachtig aan en volgens mij weet de helft van de mensen die champagne of weet ik wat op hun Facebook zetten niet eens waar het over gaat.

Het krijgt iig wel genoeg aandacht