dramatische oorpijn.

ik heb echt geen idee of het hier goed staat, maar ik heb al even gezocht maar ik kon niet echt een topic vinden dat mij kon helpen, dus hierbij open ik er zelf maar eentje.

ik heb al ongeveer 3 dagen lang (niet echt lang eigenlijk) echt dramatische oorpijn, vooral in mn rechteroor, een beetje waar je zeg maar met wattenstaafjes je oren schoonmaakt. en ook mn kaken doen pijn, en heb hoofdpijn, soms hoor ik piepen. ik heb de neiging om mn hand er hard tegen aan te drukken maar dat doet alleen nog maar meer pijn, ik kan niet slapen want ik kan niet op mn zij liggen, dat doet ook pijn. aspirientjes helpen wel een beetje, maar voor mijn gevoel zijn ze na een kwartier alweer uitgewerkt. mn moeder zei dat ik anders even naar de dokter moet, maar zelf vind ik dat ik nog even moet afwachten. maar het word zo langzamerhand echt heel erg vervelend…

is er iemand die dit herkend, of tips heeft, of weet wat het is?
alvast bedankt!

xxxx

Misschien een oorontsteking?

Ik denk dat de dokter hier wel raad mee weet.

ja, ik dacht het ook al, maar op internet stond dat je het zeg maar meer echt IN je oor had, ik heb meer een beetje op mn oor. haha, dat klinkt echt raar omg.

waarschijnlijk ga ik binnenkort toch maar even een kijkje bij de dokter nemen.

thanks.

Ik weet alleen niet wat je bedoelt met ‘3’, want je bent de eenheid vergeten.

omg, sorry hahaha, ik bedoelde drie dagen hahaha omg. sorry ((:

denk dat t niet om 3 jaar gaat, maar 3 weken!
Dus denk dat het sowieso oorontsteking is, heb ik ook gehad en herken het erg.
Dus ff naar de dokter naar t inloopspreekuur. En tot dan aan de pijnstillers.

ooh dagen haha. njaja alsnog ff dokter hoor =)

3 dagen* haha, sorryyy

al even veranderd :flushed:

maar heeft iemand misschien nog tips? behalve naar de dokter gaan dan? :flushed:

hahaha, is al goeed, ja, morgen toch maar even bellen dan.

Ik denk echt aan een oorontsteking en daar kan je volgens mij antibiotica voor krijgen bij de dokter.

Ik zou echt zweren dat ik ook ‘jaar’ las, maar toen ik keek stond er inderdaad niks.
Raar brein van mij toch ook

hahahaha, ik zou echt zweren dat ik toch echt dagen had getypt, maar er stond dus ook niks, raar brein van me toch ook (:

oke, ik heb dus nu van mn moeder een watje met warme babyolie gekregen, dat moest ik een paar minuten in mn oor houden, het voelt echt behoorlijk raar, hopen dat het werkt!

Als het erger wordt zou ik meteen naar de dokter gaan.
Ik heb regelmatig dat m’n oor zo dik is van de ontsteking dat ze er niet eens meer in kunnen kijken.

die watjes erin voelen echt fijn (:

Ik denk een oorontsteking, ik heb dat vroeger een aantal keer gehad en ik had hetzelfde als jou dat ik me kan herinneren.

hi girls,
ik ben vanochtend naar de dokter geweest, maar zij kon niks ergs zien, waarschijnlijk kwam het door drukverschil, ze zei dat ik maar gewoon een paar dagen even goed neusspray en paracetamol moest gebruiken en dan zou het snel weer overgaan, in ieder geval bedankt voor jullie reacties (:
xxxx