Dramaopdracht dialoog nodig!

Hey ik heb met drama de opdracht gekregen een filmdialoog te zoeken (nederlandse film).
Alleen ik kan helemaal niks vinden op internet.
Hebben jullie mischien nog een nederlandse filmdialoog?
Zet het er dan alsjeblieft op!!

Xxx dramaqueen

hoe moeilijk is het een film uit te kiezen en daar een dialoog uit op te schrijven?

Moeilijker dan je denkt!
Daarom vraag ik hulp en ik vraag niet om zulk commentaar
Xx dramaqueen

Je doet je naam wel eer aan zeg. Check even IMDB ofzo.

IMDB?:face_with_raised_eyebrow:?

Komt een vrouw bij de dokter. Vast wel een dialoog in te vinden.

Heeft iemand mischien een kant en klare dialoog voor me
Het moet van nederlandse film

Xx dramaqueen

doei

Kun je stoppen overal xxx achter te zetten.

Nee ga maar zelf kijken op google of youtube. Zelf je huiswerk doen Xx Estranged

Als jij voor die opdracht een dialoog moet zoeken. Kun je niet dit niet van ons verwachten, want het is de opdracht dat jij die zoekt.

Hierboven is namelijk een goede tip gegeven waarop jij zelf een dialoog kunt zoeken. Die jij ook zelf leuk vindt

ach kind, doe niet zo dramatisch ha-ha
echt, hoe moeilijk is het om een film te gaan kijken en het op te schrijven. kun je geen kant en klaar dialoog vinden? pech. wij dan ook niet, of wij moeten geheime bronnen hebben waar ze wel in staan.

Ik zeg niet dat jullie moeten zoeken maar mischien heeft iemand het nog toevallig

Xoxo me

Stop s.v.p. met dat xoxo

Mens, zoek een Nederlandse film (Eline Vere), kijk die een kwartiertje en tadaa, je hebt je dialoog.

HOE FUCKING MOEILIJK KAN HET ZIJN

ik kan hier alleen echt hard om lachen hahahhaaha dramaaaqueen
maar nee sws heeft niemand dat kant en klaar toevallig op haar pc staan en zul je het toch echt zelf eventjes moeten doen<3

Dialoog

Persoon A; wil jij mijn huiswerk voor mij doen? Ik ben te lui om zelf te zoeken naar een dialoog en vraag daarom verkapt of iemand niet ‘toevallig’ iets weet
Persoon B: Ja maar, ja maar je nickname is zo toepasselijk! Je zou alles van drama moeten weten. Misschien kun je er beter een monoloog van maken.

OMG hahahahahahahaha you just made my day :bowing_man:

Slotje, hier komen dus vast geen normale reacties meer op. Wat me niet zo heel erg verbaast als ik eerlijk ben.