drama series

Hoe slecht het ook is, wil ik het liefst gewoon lekker uitzakken 's avonds en heerlijk een serie kunnen volgen, ipv aan schoolwerk zitten.

Nu is het zo dat ik zowat alle, voor mijn gevoel, leuke series al gezien heb, of waar ik dus op moet wachten voor een nieuwe aflevering…
Ik kijk dus:
Pll, 90210, Revenge, Glee, vampire diaries. Zelf was ik voorheen ook fan van Charmed, Lost en Everwood, als ik al geen serie mis. Volgens mij wel.

Gossip girl en Hart of dixie heb ik gekeken, maar dat boeit me op het moment niet echt meer. Weten jullie nog leuke series? Het liefst waar ook wel wat romantiek in zit natuurlijk.

GTST :grinning_face_with_smiling_eyes:

Oh god please no. :’) Haha sorry, vergeten bij te vermelden, maar dus wel géén Nederlandse soaps. Bleh. Haha

Grey’s Anatomy?

Haha sorry dat ik nu telkens van deze antwoorden ga geven…
Maar die heb ik ook al een tijdje gevolgd! Net zoals Super natural trouwens…

Maakt niet uit hoor, maar ik zag hem niet in je rijtje staan, dus ik plaatste hem gewoon… (:

Uh, eens kijken…

21 Jump Street? :grinning:

http://en.wikipedia.org/wiki/21_Jump_Street

Desperate Housewives!! Lekker veel drama haha :slightly_smiling_face:

Haha, eigenlijk kijk ik nooit zoiets. Het enige wat ik ken is GTST, daarom zei ik het ook, en je had het nog niet opgenoemd. :slightly_smiling_face:
Ghehe sorry, aan mij heb je niks

Dieeee ken ik nog niet. Eventjes gecheckt, zie dat dat een wat oudere serie is. Tof! Dat vind ik op z’n tijd ook wel weer eens leuk.

downton abbey, maar ik weet niet of je houd van series die zich in een andere tijd afspelen. Maar lekker veel drama.

Maakt niet uit hoor :slightly_smiling_face:
Jaaa, Desperate Housewifes is inderdaad ook erg leuk! Maar die heb ik dus ook al gezien. :’)

En Johnny Depp. (’:

http://en.wikipedia.org/w…merican_television_series

^ Staat hier verder nog iets tussen? (:

Awkward al gezien? Vond ik erg grappig! (:

game of thrones?

The secret circle?

Supernatural, American Horror Story, Game of Thrones, Skins? Sherlock misschien?

Drama is een bééééétje breed. Aangezien Sherlock, GoT en Doctor Who daar ook onder vallen, maar aan je lijstje te zien niet echt jouw ding zijn (mocht je toch openstaan voor alles: ZEKER kijken!)

Misschien Misfits of Skins? Ik ken het niet verder dus ik heb geen idee of het een beetje aansluit bij jouw series :’)

one tree hill :grinning: