Drama pluishaar door fietsen

Ik heb de zoekfunctie gebruikt, maar daar kwam alleen van krullend haar uit.
Maar mijn haar is slag/stijl. Maar wat mijn probleem dus is, ik moet s’morgens driekwartier naar school fietsen, en dat is vreselijk met dit weer, maar dat is 1 ding. Het tweede is gewoon mijn haar vreselijk pluist en echt on verzorgt uit ziet.

Iemand tips hiervoor ;o

Hier heb ik ook last van! Alleen ik fiets niet een half uur ik loop een kwartier.

muts op zetten. :slightly_smiling_face:? ik ga lekker met de bus…

ik heb voor mezelf iets handigs ook al klinkt het nu raar maar ik doe altijd voor ik naar school ga simpel een staart in en mn pony haal ik uit mn ogen met een schuivertje en ik zet de muts van mn jas op en als ik op school kom en ik doe mn staart en dat schuivertje uit dan zit mn haar nog zoals het thuis ook zat want mijn probleem is namelijk dat als mn haar nat word of er komt wind in dan gaat het krullen en pluizen dus ik hoop dat je hier mss iets mee kan ^^

@ BANANAxPHONE; dat deed ik eerst ook toen ik een pony had en in de regen naar buiten ging hihi. :grinning:

Douchen bijvoorbeeld? :tipping_hand_man:

dat heb ik ook altijd
maar ik doe smorgens aaaaaltijd
een mutsje en een sjaal om
ziet er lelijk uit
maar ik wil echt niet dat er iets met myn haar gebeurt :grinning:

ik heb in mijn tas altijd : krul control créme van andrélon zitten.
Dat zorgt ervoor dat je haar niet zo snel gaat pluizen, het werkt opzich best wel goed, ik doe s’ochtends voordat ik naar school ga wat in, en als het op school toch weer een beetje pluist, doe ik weer wat in! =]

drama het regent vandaag, en ik ga dalijk @stad en dat is dus kut want ik stijl m’n pony altijd, en als er op mijn gestijlde pony water komt haha ja dan kun je dat wel raden hij gaat weer opkrullen! :#@(#*)(#@*$) en dat is zo kut, dus ik denk dat ik maar een meeneem-stijl-tang ga kopen : D

Ik heb het ook.
En als je een muts opzet dan die op school weer afdoet dan wordt mijn haar zo statisch XD

Dat heb ik ook altijd, maar je moet dan gewoon een staartje in doen, want meestal regent de regen je gezicht in en blijft je ‘staartje’ dus droog.
En het werkt :grin: