drama op school

x

Ten eerste vind ik het heel erg heftig voor je. Kan je het er niet over hebben met je vertrouwingspersoon?

Dat durf ik echt niet! Mijn ouders weten hier niet eens van. Alleen ik, die mensen en de mensen waaraan zij het hebben doorverteld. Als ik dit aan haar ga vertellen gaat zij het weer aan mijn mentor vertellen. Ik vind mijn mentor heel aardig maar ze zou gelijk met hun gaan praten en als ze dat gaat doen dan gaan ze echt boos worden. Die mensen zijn sowieso best gevaarlijk (meerdere keren in aanraking gekomen door geweldpleging en bedreiging enzo). Zelf heb ik zulke dingen nooit gedaan.

Geen vrienden meer met deze wijfen zijn. tegelijketijd snap ik het stukje instagram niet helemaal. Zet jij dingen van je paniekaanvallen online? Of begon zij er puur over omdat je “vriendin” erover heeft geroddeld.
Dit is super kut en weinig aan te doen, zoek contact met basis mensen die niet te dominant zijn in de klas, hou het bij de stof op school en zoek contact met docenten, zo heb je in ieder geval nog een mond in situaties, verder ben je al goed bezig met gesprekken enzo, ik ben bekend met depressie en ik moet eerlijk zeggen er is geen kant en klare oplossing voor. doorgaan, erover praten en voor mij helpt het om heel veel afleiding te zoeken en leuke dingen te doen, doe dit dus ook vooral buiten school zodat school minder een ding word.

Hallo,

Ik heb er nooit iets over gezegd op social media. Ik praat er amper over. Een vriendin van een vriendin begon erover. Ik heb afleiding door 1 keer per week paard te rijden