Drama op het werk.

Dag dames.

Ik heb even een advies van jullie nodig.

Ik werk al bijna 4 jaar bij de drogist met hart en nieren en met veel liefde voor de klanten. Ik doe dit werk graag en vind het geweldig om een klant tevreden de winkel zien verlaten.

Mijn collega’s weten dat ik super klantvriendelijk ben, op de hoogte ben van alle acties, kennis heb van geneesmiddelen (meer dan de drogist zelf gezien ik de opleiding apothekersassistente doe + ik heb een certificaat Verkoop in de Drogisterij) en heel erg goed ben met de kassa. Alleen weten ze ook dat ik heel erg slecht ben in vakken vullen en ook niet de norm kan halen (100 colli in een uur. 1 colli is dus 1 doosje bij ons, voor de duidelijkheid)

Nu is er dus een meisje bij ons, werkt volgens mij…2,5 jaar bij ons; en geloof me, ik heb zo’n schurft hekel aan haar! Even bij wijze van spreken kan ze bij iedere leidinggevende op haar bord schijten, zo erg slijmt ze. Zij is absoluut NIET klantvriendelijk en levert geen kwaliteit, maar wel weer goed in vakken vullen. Ook naait ze mij telkens erbij als ik mijn werk niet goed doe volgens haar. Als ik haar er op aanspreek dat ze dat op een normale manier moet zeggen tegen mij, krijg ik een grote mond terug. Als mijn moeder in de winkel is en bij haar aan de kassa komt afrekenen, snauwt ze mijn moeder af. Laatst kwam er iemand in de winkel en die zal wel keel- of slokdarmkanker hebben gehad (hij had een apparaatje om door te praten) en zat in een scootmobiel; durft ze gewoon te zeggen: ‘Meneer praat is wat sneller er staat een hele rij!’. En ze komt daar gewoon mee weg!!

Nou sorry hoor, maar ik word 10x op het matje geroepen omdat ik niet zo goed ben in vakken vullen, maar zij overtreedt iedere regel als het gaat om fatsoen en klantvriendelijkheid en zij krijgt alleen maar lof.