Drama met je (ex)boii

Mmmmm mijn ex, waar ik nadat het uit is gegaan nu al weer een jaar mee kloot ong… Hij stuurd me zulke lieve smsjes en ze werden steeds weer liever en liever én liever.

Laatst bij hem geweest maar ik voelde me niet meer zoals ik me altijd voelde, en merkte ook gewoon iets aan hem… Nya en toen zei ik als er wat is zeg het dan eerlijk (maar natuurlijk was er niks…) En toen waren we dagje samen weggeweest, was echt super leuk, maar toen we thuis kwamen wilde ik wel met hem praten. (had het natuurlijk ook vantevoren kunnen doen maar wilde niet de hele dag verpesten…) En ja hoor… er was wel wat, hij vond me nog steeds super leuk, maar hij heeft geen zin in vastigheid, een relatie. Hij zei dat het echt niet aan mij lag want ik was het leukste, liefste, mooiste meisje die hij kent (blablabla…)

Hij wil het niet omdat die zo druk is, hij moet 1.5 uur met trein reizen voordat die thuis is van school, dus doordeweeks 's middags kan sowieso nooit want hij is 6uur of later thuis. 'S avonds is ook lastig want 2x trainen in de week en 2x werken. Ook ik ga nu naar een nieuwe school waar ik 1.5-2u reistijd heb (andere stad als hem) en hij heeft in het weekend nu voetbal en werken en ik moet ook elk weekend werken, dusja druk zijn we zeker. Maar ik vind sowieso dat we het kunnen proberen, maar hij wil veel tijd met zijn vrienden door kunnen brengen én met mij maar dat valt in ons leven niet te combineren. Dit neemt echter niet weg dat ik hem nog steeds best leuk vind… (ook al is dit aardig minder geworden…)

Maar nu lees ik ineens een hyvesbericht van een meisje waarin staat; lieverd, sorry dat ik zo laat reageer enzo, zullen we volgende week snel keer chillen?; Jaaa en daar schrok ik best wel van. Ik weet het, ik moet er mee leven dat hij dit gezegt heeft, maar het probleem is juist, hij heeft dit al vaker gezegt. Maar steeds blijft hij op mij terug komen, steeds als ik bijna niks meer voor hem voel komt hij weer met bepaalde acties waardoor hij mijn ‘vlam weer aansteekt’.

Ik wil niet meer voor hem vallen, ik wil sterk genoeg zijn om hem te laten stikken en niet meer terug te smsen, ik wil hem laten voelen wat hij mist als ik er écht niet meer ben. Het lastige hieraan is dat ik bang ben hem kwijt te raken, booooh meiden… het is ook nog eens mijn beste vriend :cry: Wat moet ik doen?

Wow, da’s een groot lap tekst.
Ik heb het niet gelezen, misschien moet je een paar keer enter doen tussen je verhaal.

Ik was hem ff aan het nalezen en dacht zelf ook echt WOW haha

niemand…

fijn dat iemand reageert :S?

ach arme meid :cry:

zoek gewoon nieuwe vrienden joh! miss vind je iemand die zich WEL wilt binden? ga lekker shoppen, eten en weetikveelwat om hem maar een beetje te vergeten…

een Ben & Jerrys doet ook veel wonderen :wink:

Ik kreeg echt tranen in mijn ogen van dat laatste stukje… Maar ik heb hier geen verstand van. Upje dan maar :]

Ik heb nog meer vrienden, waar binnen hij niet valt. Maar tóch, je beste vriend… ik kan hem niet zomaar laten vallen heb ik het idee… of wel?! Ik heb nog 7vriendinnen en we zijn vanaf de basisschool al een hechte groep, daar zitten ook twee meiden bij die mijn beste vriendinnen zijn. Ik probeer het te vergeten maar hij smst me nog steeds waardoor het niet echt lukt… ik heb zijn nummer al uit mijn telefoon verwijderd, maarja… die weet ikuit mn hoofd dus schiet ook neit zo op… hier kan je nergens ben en jerry’s halen (oh oh oh, weer een nadeel van in een k*tdorp wonen :stuck_out_tongue:)

oei best wel heftig :anguished:?

maar meid je moet gewoon door met je leven
en als hij weer wat liefs doet moet je denken
het is OVER punt ik weet dat het moeilijk is
maar probeer het gewoon maar ik heb eigenlijk hier niet zoveel verstand van :grinning: maar Upje voor jou

Ik denk dat hij niks met je wil beginnen (vastbinden zegmaar) omdat hij dan niet met andere meiden kan krabbelen enzo. Hij wil t met elk meisje leuk hebben, en nu merk ik al n beetje aan je dat je een beetje jaloers bent voor een kleine krabbel, misschien is hij bang je te kwetsen als je t hebt dat hij zoveel krabbels krijgt,
en dat lieverd moet je niks van aantrekke. Ik noem mijn beste vrienden ook lieverd maar ik ben zeker niet op ze.

Ik heb echt zin om je een knuffel te geven meid! :frowning_face:
Maar vergeet hem.
Is hij je echt waard om zo verdrietig te maken?!

Jaaa… maar het verhaal achter dat meisje heb ik niet vertelt:P Toen ik wat met hem had zat ze hem al altijd te smsen, en wilde ze hele tijd afspreken enzo, en toen het uit was smste ze hem meteen; Nu is de tijd voor ons aangebroken; en dan allemaal van die soort smsjes. Er stond ook nog in dat bericht, ja sorry voor al mijn smsjes en dit en dat, ja en ik heb gewoon door dat alles best een beetje een haat aan haar… En hij zegt juist tegen mij; je moet echt niet denken dat ik nu met allemaal andere meisjes ga, ik vind jou de leukste en ik wil gewoon niks anders zou jij de eerste zijn blablablablabla ik vind het zooo lastig deze situatie, en vooral om hem dan te vergeten… mja.

Het gaat er ook juist om dat hij me zoveel heeft geholpen. Er waren veel problemen thuis hier (ze gingen niet om mij maar ik zat er wel middenin…) en in de tijden dat ik niet thuis wilde zijn of ik wilde praten is die er altijd voor me geweest. Hij is gewoon een heel belangrijk persoon in mijn leven daardoor geworden, en dat maakt deze situatie voor mij zo moeilijk, ik weet niet wat ik moet doen. Vind niet dat ik na alles wat die voor mij gedaan heeft hem zo kan gaan “vergeten” net of als het nooit wat voor mij betekent heeft…

dubbelpost

Ik dacht dat veel meiden zoiets wel eens meemaakte… Ik heb tips nodig… up voor mezelf dan maar

=

Zielig voor je :S

maar mag ik weten wrm het is uitgegaan ?

Ik snap je situatie redelijk goed :slightly_smiling_face:
Ik heb ook mijn ervaringen met exvriendjes maar toch beste vrienden, maar niet zo extreem als jij… Dus ik ga me best doen je te helpen :wink:

Ten eerste is het absoluut niet nodig om jaloers te zijn op dat meisje dat met hem krabbelt en smst. De jongen zit in de bloei van zijn leven en wil flirten en rond klieren, dus daar moet je verder geen aandacht aan besteden. Jaloezie is *in mijn ogen* een totaal nutteloze emotie, die meer kapot maakt dan het herstelt. Het meisje in kwestie moet je absoluut zien als een bedreiging, anders had je dat wel gemerkt. Er is toch immers niets aan jullie vriendschap/relatie-iets verandert door dat meisje?

Ten tweede moet je niet bang zijn dat je hem kwijt raakt of iets :slightly_smiling_face: Hij blijft wel op je wachten, als jij dat diep van binnen ook doet is het tijd om nu los te laten :wink: Daarmee bedoel ik niet dat je hem moet negeren en niet meer met hem om moet gaan, juist niet! Doe wat je de hele tijd doet, maar kijk onder tussen ook naar andere jongens :slightly_smiling_face: Hij geeft aan dat de tijd nog niet daar is voor een relatie, in zijn ogen & hoe vervelend dat ook is daar moet je je helaas toch bij neer leggen :slightly_smiling_face:

Mocht je nu toch perse willen dat het sneller gaat, is er maar één oplossing: Maak hem gek ;-). Je weet wattie leuk vind aan je lijkt me, omdat jullie een relatie hebben gehad en alles… Maak er een beetje gebruik van :slightly_smiling_face:. Niet te ver gaan, maar je mag hem best verleiden :wink:

Belangrijkste blijft: Just enjoy!

edit: Damn lange reactie… xD

ik snap ook je situatie.

Hij zegt dat hij het wil, maar niet kan
en uiteindelijk zoekt hij naar iemand anders.
en als je met 'm praat dan is hij poeslief, maakt hij je terug verliefd.

had ik ook aan de hand met mijn ex. Hij werd zelfs nog jaloers als ik dan met een jongen had gezoend. En dan maar zeggen dat het niet zal werken tussen ons , dat hij nog van me houdt, maar dat een relatie nu niet kan . en maar flirten met andere meiden

ik heb afstand genomen van hem. Ik heb z’n gsm nummer geblockt, hem op msn geblockt , zodat ik hem niet hoef te spreken en ik over hem kan raken. En als ik er klaar voor ben , ontblock ik 'm.
Vermijd hem gewoon en zoek afleiding.! Uit elkaar gaan is altijd erg als er geen duidelijke reden is.

@ topicstarter,

note me! :frowning_face:
kan niet op je pro komen door een fout in gs,
dus dan maar zo