Drama met broeken kopen

Hoi dames. Ik wil nieuwe broeken kopen omdat al mijn broeken oud zijn en laatst heb ik er een paar weggegooid. Maar ik vind het hartstikke moeilijk om broeken te kopen. Ik herken nooit een mooie spijkerbroek en keur heel snel alle broeken af in een winkel. Ik vind ze er allemaal hetzelfde uitzien of ze zijn te hoog of ordinair. Daarnaast ben ik erg klein (1m53) dus ik vind het heel moeilijk om een broek te vinden die goed past. Ik ben niet dik maar ik heb wel brede heupen/billen/benen hihi.

Kan iemand mij misschien helpen met het vinden van een mooie passende broek? Het belangrijkste vind ik dat de broek niet te hoog uitgesneden moet zijn omdat ik erg klein ben. Een hoge broek komt al snel boven mijn navel uit en dat vind ik lelijk. Daarnaast zoek ik echt naar een spijkerbroek!

levi’s, zijn heel wat duurder maar de mensen die daar werken hebben er wel echt verstand van

Zou ook voor levi’s gaan ja, ze hebben daar van die curve ID broeken, ongeveer 90 euro per broek en dan zou je de broeklengte alleen misschien nog moeten aanpassen, maar dat is niet heel moeilijk/duur als je het laat doen.

Bij H&M kan je per broek de lengte en taille maat kiezen. Dus je kan gewoon kiezen uit een broek met normale/korte lengte maar bijv breed bij je heupen. Je kan natuurlijk niet alles combineren, maar ik denk dat je makkelijk wat passends kan vinden. Dit is niet bij alle broeken zo, maar bij de meeste wel:) Zou graag een link sturen maar dat mag niet vanwege reclame.

Levi’s of Cheap Monday

H&M werkt lang niet altijd. Je kan namelijk niet je lichaamstype aangeven.
Ze zegt dat ze een platte buik, maar wel brede heupen en bovenbenen. Dan heeft ze dus voor haar bovenbenen een grotere maat nodig, maar voor haar buik/taille weer een kleinere maat, maar als je dan een kleinere maat past, krijg je je benen er niet doorheen. Echt moeilijk irritant, want de meeste broeken zijn gewoon niet gemaakt op slanke meiden mét vorm.

Ik koop zelf ook mijn broeken bij Levi’s aangezien mijn broekenmaat (24/32) niet bij de H&M etc. te koop is. Bij de Levi’s hebben ze een groter aanbod in verschillende maten, bij de H&M hebben ze meer alleen maten die de gemiddelde vrouwen kopen (naar mijn idee).

Broeken van de Hollister zijn heel fijn!

Amen. Ik ben 1.56m en heb dikke billen + stevige bovenbenen + brede heupen en slaag al-tijd bij de C&A. Naar mijn mening zitten de spijkerbroeken erg fijn, omdat ze stretchy zijn. De broeken die ik altijd koop zijn meestal 20 euro, dus dat is zeker een aanrader!