Drama beautybloggers Ellegirl forum

Allereerst - wie weet nou wat er precies aan de hand is?

Ik lees overal op twitter dat er een ontzettend drama aan de hand is, iets met ene Betty en alle meisjes van sites als beautygloss.nl, mislipgloss.nl etc…

Hier een link naar het topic

Verder: wat moet men hier nou van denken?

huh, ik snap het niet. Even een korte samenvatting van die link?

Op elle girl forum zitten sowieso allemaal van die drama meiden.

Voor zover: er schijnt een vete ontstaan te zijn doordat Serena van beautylab zichzelf heeft opgehemeld in dat topic op een nepaccount, en dat ze nu door de mand is gevallen.

That’s all I know.

#EGF is ook trending op twitter inmiddels. Jeetje!

Naja geen zin om te lezen en ik heb geen twitter.

okee, wat heeft Serena dan gezegd met dat nepaccount?
En wat hebben al die andere beautybloggers er mee te maken?

(voor als je meer weet)

Dit wil ik ook wel weten ! ;o

Ik weet niet wat het is tussen die beautylab en misslipgloss maar vorig jaar was er ook al zo’n drama tussen die twee. Mja, geen zin om heel dat topic te lezen

Ja idd en dat ging zowat nergens over, een beetje kinderachtig allemaal.

Hoe oud zijn die beautybloggers? Hoop dat ik later niet zulke ruzies heb lol :’)

Ik ben wijzer:

Kennelijk heeft Serena (beautylab) iets gehad met ene Bas, wat dan weer de broer zou zijn van Cynthia (misslipgloss.) Dit werd een beetje een ruzie o.i.d. waarin Masch (beautygloss) de kant van Cynthia koos. Uiteindelijk zijn die Bas en Serena uit elkaar.

Op het beutyblogs topic op ElleGirl Forum heeft Cynthia daar het een en ander over losgelaten (iets met vraag/antwoord o.i.d.)

Enige wat ik verder weet is dat Serena toen een nepaccount heeft aangemaakt op ElleGirl Forum als Betsy_88 om Cynthia en Mascha daar af te kraken, en dat ze vanavond keihard door de mand is gevallen en dit ook via haar echte account heeft toegegeven.

Samenvatting: Deze drie vrouwen (meisjes?) zitten elkaar virtueel af te kraken en vallen zo door de mand. Wat een voorbeelden!

Nouja zeg wat een niveau zeg achter die bloggers. En maar denken dat ze volwassen zijn en zich een beetje kunnen gedragen.

Ja idd, mascha heeft printscreens omdat alle posts van betty88 zijn verwijderd.

Het is heel genânt maar stiekem smul ik hier van

Jammer, want ik vind de blog van Serena het leukst :"D Maar dit is echt een afknapper.

Ik kijk nu heel anders tegen die drie beautybloggers aan… Gelukkig doet mijn favo beautyblogger hier niet aan mee :’)

haha jaa :’)

wow, ze gedragen zich als een stel kleuters… x__x

Wat kinderachtig zeg, en ik vond/vind serena nog wel de leukste beautyguru

Ik ben daar allemaal niet zo in thuis, ik lees dat allemaal niet. Maar dat boeit dus weinig dat zij zo dwaas doen, zolang de artikelen goed blijven toch? xD

Ben benieuwd hoe dat morgen doorzet, business as usual of keidikke spijtbetuigingen op the interwebz?

God god, ik weet nog dat ik dat filmpje van Mascha zat te kijken van ‘advies voor tienermeisjes.’ Je weet wel, dat ze die bril opheeft. Schril contrast met nu!