Dragen op diploma-uitreiking?

Wat willen jullie dragen op de diploma-uitreiking binnenkort? Chique of juist niet? Broek + blouseje of chique jurkje? Tell me!

Op mijn dilpomauitreiking had ik gewoon een elegant zwart jurkje aangetrokken. Maar het hoefde van mij ook weer niet over the top. If you know what i mean :stuck_out_tongue:

mm ok ik zit echt in een dilemma :stuck_out_tongue:

Eerst weten of ik wel geslaagd ben :grin:

Ik denk dat ik over een paar jaar een chique jurk ofzo zal aantrekken (:

Iets meer chique dan normaal, ik had een jurkje over een witte broek aan. Je kunt natuurlijk ook een leuk jurkje aan met een leuke legging eronder met een riem, is ook erg leuk!

Gewoon een leuk jurkje denkik, niet te casual maar ook absoluut niet overdreven

Als ik het haal…heb zo’n nieuwemarine blauwe blazer en dat dan met leuk truitje onder skinny jeans + hakken… alleenn ik wetnie ckr of ik hakken bij aantrek,want mijn diploma uitreiking is in een kerk en weetnie vind beetje raar met hakken een kerk in te gaan??

Tussen wat zit je dan te twijfelen? Bepaalde jurken of ?

Nee, juist niet. Zijn het gewoon nette hakken?

Nou, ik heb een chique jurkje (donkergrijs met mouwen, helemaal van kant met onderjurk uiteraard XD), of toch meer casual

Jawel, zijn zwarte suede met kleine studs op de zijkant niet overdreven ofzo, maar ze zijn wel hoog 12/13cm… dus weetnie of dat danweer zo overdreven is haha :stuck_out_tongue:

ik wil nog heel graag een cocktailjurkje kopen, als ik er tijd voor heb :wink:

ik trek dit aan:

http://i1003.photobucket.com/albums/af155/EternityDream/klein.jpg

Heb dat jurkje vorig jaar in Italie gekocht, maar nog nooit gedragen… Dus dit is zn kans om te shinen. xD

Jurkje van de H&M. best wel kort dus ik doe er maar beter een legging onder aan.
En hij is strapless.

Ik vnd dat wel erg overdreven …
Mrja, dat is mijn eigen mening …

-

een togaaa

Is inderdaad je eigen mening! :slightly_smiling_face: Ik denk dat ik me wel lichtelijk overdressed ga voelen, maar dat vind ik helemaal niet erg. Ik vind het zo’n leuk jurkje, maar net iets te sjiek voor overdag ofzo.En het is wel een van de belangrijkste dagen van mn leven! En dan moet ik er natuurlijk wel stralend goed uitzien. :grinning_face_with_smiling_eyes:

Draag dan gewoon een normaal jurkje… (geen galajurkje)